kungsberga69
Ny medlem
Tackar ödmjukast! Det ser riktigt nice ut..
Finns även en måttsatt ritning på hXXp://t955i.net
hXXp://t955i.net/uploads/162628/Paddock%20Stand%20drawing.pdf
Tackar ödmjukast! Det ser riktigt nice ut..
Finns även en måttsatt ritning på hXXp://t955i.net
Varför skriver du hXXp och inte httpFinns även en måttsatt ritning på hXXp://t955i.net
Nu är första hojen köpt, en Speed Triple -95, hur roligt som helst.
Tänkte bara höra vart man kan införskaffa sig delar till en sån.
samt om det finns någon bellypan man kan montera??
Vad kör ni med för lufttryck i däcken?
Jag hade 1.8 fram o 2.0 bak (och det har kännts som för lite), JohansMC rekommenderade då 2.4-2.5 fram o 2.5-2.6 bak. När jag sedan kollar servicemanualen till hojen står det 2.2 fram o 2.9 bak.
Visst, lufttrycket är en del av fjädringssetup:en osv men om ni har några allmänna synpunkter vid normalt "aktiv" körning..
Sådär ja! Det blev ett köp i fredags så nu är jag en av er på riktigt
En svart -03:a med 600 mil på mätaren och helt original. Ett bra köp tycker jag hittills efter ca 80 mil. Dock är jag inte så förtjust i insprutningen som är mer än lovligt av/på-ig. Vad finns det att göra åt det?
Var hittar man bästa pris på slip-on mm och vad rekommenderar triple-maffian??
Äntligen fått mina riktiga MC kläder & tänkte ta en tur men det sket sig! Tack och lov för krasch puckar, klarade tank osv. Men kopplingshandtag gick av, repor på motorkåpa, och det jobbigaste av allt. Fotpinnen för växelföraren gick av, så det var bara att ställa in hojen i garaget igen.
Det är ingen som har en sån här liggandes för snabb transport? Orkar inte vänta mer nu efter massa annan skit som redan tagit tid.
View attachment 192122
Heter det Fotpinnen till växelföraren?
Åkte och köpte en tröstpizza, Pizza bagaren berätta om än ännu värre grej som hända honom. Tänk er samma situation fast hjälmen stod på marken brevid och gjorde en go buckla i tanken.
Häggs i Ilsbo har skotat några Trajjor, kolla med dom. Lycka till
Häggs Bildemontering AB
ILSBO 0652-190 15
Fax 0652-190 01
BOLLNÄS 0278-391 00
Fax 0278-394 90
E-post delar@haggsbildem.se
Äntligen fått mina riktiga MC kläder & tänkte ta en tur men det sket sig! Tack och lov för krasch puckar, klarade tank osv. Men kopplingshandtag gick av, repor på motorkåpa, och det jobbigaste av allt. Fotpinnen för växelföraren gick av, så det var bara att ställa in hojen i garaget igen.
Det är ingen som har en sån här liggandes för snabb transport? Orkar inte vänta mer nu efter massa annan skit som redan tagit tid.
View attachment 192122
View attachment 192122
Åkte och köpte en tröstpizza, Pizza bagaren berätta om än ännu värre grej som hända honom. Tänk er samma situation fast hjälmen stod på marken brevid och gjorde en go buckla i tanken.
En svart -03:a med 600 mil på mätaren och helt original. Ett bra köp tycker jag hittills efter ca 80 mil. Dock är jag inte så förtjust i insprutningen som är mer än lovligt av/på-ig. Vad finns det att göra åt det?
...men det sket sig! Tack och lov för krasch puckar... bara att ställa in hojen i garaget igen.
Näe titta, jag hittade en 03a med 225mil på nacken.
Och om ni läser så får ni se att de lyckades få dit 4 till 1 system på en triple otroligt, kanske därför den har 130 hk ... ha ha
http://www.blocket.se/vi/11106191.htm?ca=4_s
Fan va trist! Vad hände? Tabbade du dig eller blev den påkörd?
Lycka till i fotpinnsletandet!
Jag tabba mej ställde den inte riktigt på stödet. Nu kommer det dröja ännu ett tag tills jag kan ta en sväng med er. Men nu är kläderna här iallafall och så har jag även fått styrdämparen. Tack för lycko önskandet så ses vi snart!
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|