SNÄLLA!! Hejsan alla. Igen! Nu är det min tur att tjata om krashpuckar till min 01a. Finns de inga svenska återförsäljare av dom till min hoj?? tacksamm för svar mvh
Däremot är GSG riktigt snygga. Funderar på att köpa då de finns med svarteloxerat fäste som inte kommer sticka ut så mycket färgmässigt.
Kolla in Rizoma det är godis för ögonen åxå..Kollade precis på R&Gs puckar. De ser ut som ****. Skulle aldrig förnedra hojjen med ett par sådana.
Däremot är GSG riktigt snygga. Funderar på att köpa då de finns med svarteloxerat fäste som inte kommer sticka ut så mycket färgmässigt.
Någon i södra sverige (malmö) som är sugen på gruppköp? De har för övrigt grymma bellypans också. Dock så måste man lacka själv.
- Martin
Tja!!
Är det någon som haft problem att starta hojen (05 o senare)..
Det verkar vara nå knas med start knappen då det ibland inte händer ett skit på min hoj, man vill ju inte bli stående nån stans, vid nått tillfälle ficka ja hålla på o försöka i tio min innan den reagerade!?
http://www.mitonga.se säljer R&G Racings kraschpuckar. Inga billiga puckar dock...
Tjena!
Hur löste du det med bulten på vänster sida enligt bild? http://www.sporthoj.com/forum/attachment.php?attachmentid=224179&d=1203864929
Bulten jag fick med är för lång... (och korta av den går inte då gängorna inte räcker till). Köpte du en ny bult? Existerande motorbultar blir för korta.
Eftersom det är fingängat och att det bör vara vettig/rätt kvalitet så inte bulten går av så har jag lite huvudbry...
Tips? Tackar!
Det är inte så att du ska ha kvar aluminiumdistansen som sitter med standardbulten också?
Så är iaf fallet med R&G's puckar.
TPSen tycker inte om utifall man missar den distansen, det kan jag intyga.
Rizomas puckar är värdelöst skräp, mest lämpat för korvkiosken, som kraschpuckar gör de ingen nytta iaf.
Som sTf_paPs skriver så finns det en bra anledning till att R&G's puckar är så långa som de är - de fungerar. Även detta kan jag intyga efter empiriska undersökningar.
Tjena!
Hur löste du det med bulten på vänster sida enligt bild? http://www.sporthoj.com/forum/attachment.php?attachmentid=224179&d=1203864929
Bulten jag fick med är för lång... (och korta av den går inte då gängorna inte räcker till). Köpte du en ny bult? Existerande motorbultar blir för korta.
Eftersom det är fingängat och att det bör vara vettig/rätt kvalitet så inte bulten går av så har jag lite huvudbry...
Tips? Tackar!
Två steg bakåt: Hade med mig en liten medhjälpare på 1,5 år.
Jag är intresserad. Har funderat på att skaffa mig ett par, iofs med guldfärgat reglage men jag är flexibel.Nån som vill köpa ett par Pazzo-handtag för Speed Triple/Daytona 1997-2003?
Jag beställde nyligen ett par, men fick fel då min hoj är en 2004.
Det är korta modellen, svarta med silverreglage, som den längst ner till höger på denna bild.
Jag är intresserad. Har funderat på att skaffa mig ett par, iofs med guldfärgat reglage men jag är flexibel.
Edit: Jag har filurat lite på det där med årsmodellerna när jag tittat på Pazzos sida, hade förväntat mig att det skulle bryta mellan -04 och -05, inte mellan -03 och -04. Min är iaf en -03 uttagen och registrerad som -04.
Jag valde mellan GSG, R&G och Shogun. Jag lutade hojen och mätte lite och sen valde jag R&G. Mitt test bekräftade att jag valde rätt. Lite lackskrap på generatorkåpan va det ända som hände.
Tjena!
Tips? Tackar!
Jag har gängsnitt för den gängan
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj