Macfly
AEQUITAS VERITAS
Sp3 skrev:2361044Ja, cutsen ska vara samma på daytona och triple -97 till -01
En tackar och bockar för svaret.
Sp3 skrev:2361044Ja, cutsen ska vara samma på daytona och triple -97 till -01
sgtpepper skrev:2360606czech_racing och Lt Jake, tack för svaren! Det får bli de främre puckarna tror jag, jag är 188 cm lång.
Det är fascinerande att två runda gummiklossar, två bultar och några brickor kan kosta i runda slängar 900 kr. Priser på hojgrejer är verkligen helt befriade från normalt sans. En billigare hobby skulle vara att t.ex elda tusenlappar, eller kasta diamanter i gatbrunnar.
Jag beställde de främre, hoppas de kommer snart, ska upp till Montza i slutet av månaden.Jezqio skrev:2361764Jag kör på dom övre från RG-racing, är 189cm och man lägger emot knäna ganska bra.
Bildbevis 1
Hehe, jag fick till mina första knäskrap på Gelleråsen i helgen, så jag är glad som en speleman, jag klängde som en apa och såg antagligen helt miffo ut, men nu slipper jag skämmas för puckarna (åtminstone den ena) .Men det är bara att slänga ut knät så är det lugnt
Bildbevis 2
sgtpepper skrev:2361785Jag beställde de främre, hoppas de kommer snart, ska upp till Montza i slutet av månaden.
Hehe, jag fick till mina första knäskrap på Gelleråsen i helgen, så jag är glad som en speleman, jag klängde som en apa och såg antagligen helt miffo ut, men nu slipper jag skämmas för puckarna (åtminstone den ena) .
Den 26:e augusti tror jag att det var.selin skrev:2362062Vilket datum ska du upp?
Lyllo som bor så nära! Det ska bli väldigt intressant att testa banan!Mina puckar är helt borta efter jag var till Monzta i lördags (för 3:e gången på en månad )
selin skrev:2362062Vilket datum ska du upp?
Mina puckar är helt borta efter jag var till Monzta i lördags (för 3:e gången på en månad )
sgtpepper skrev:2362183Den 26:e augusti tror jag att det var.
Lyllo som bor så nära! Det ska bli väldigt intressant att testa banan!
xyx skrev:2362290Jag lyckas inte få i knäna, endast fotpinnarna.
selin skrev:Bara att flytta ut arslet lite så går dom i. Har lite dålig koll på fötterna, så jag har lyckats slipa ner stövlarna en hel del också.
xyx skrev:2362412Tycker jag hänger av utav bara fan, men det är nog inte fallet då jag är vig som ett kärnkraftverk.
selin skrev:2363039Tips!
Ta bort er Belly-Pan om ni ska köra bana, märkte det här idag när jag tvättade. Så jävla drygt!
Nu lär jag lacka om det där, och förmodligen ha ett nytt framdäck om jag ska köra den 20:e, billig hobby det här.
xyx skrev:2363076Hur sjutton gick det där till?
Min bellypan tar inte i när fotpinnarna går i. Du lutade kanske bra mycket mer än så?
Infamous skrev:2363271men selin, inte ska du väl gå och repa sönder hojen nu...
illebror skrev:2363805Det sitter "startgivare" på stöd, växellåda och koppling. Sätter stödgivaren som mest misstänkt....
Ja och Nej. Stödgivaren indikerar om stödet är nere. Vilket tillsammans med växelgivaren (annat än neutral) dödar motorn.3plE skrev:2364906Nja, stödgivaren borde väl bara indikera om det är en växel i eller inte, om den är glapp så borde juh cykeln kunna lägga av under färd?
Sitter det inte nå "mysko" småsladdar vid kopplingshandtaget? De borde nog vara till givaren (vad annars?).3plE skrev:2364906
Är nog kopplingen, inbillar mej att den brukar starta efter att ha lirkat lite med den. Sitter denna givare på kopplingshandtaget eller i kopplingen?
illebror skrev:2364939
Sitter det inte nå "mysko" småsladdar vid kopplingshandtaget? De borde nog vara till givaren (vad annars?).
ok flax här finns en del sätt att göra detta på rullade själv ner en 04 från podiet ut i verkstaden o satte vinkelslipen i den 05 inte kollat så noga på den men känner en kille på triumph sverige avdelningen ska slå han en pling om du vill på smarta ombyggnader en sak du kan göra är kolla på rizoma från italien de har bra desine på sina racing prylar problemet är priset jag byggt om min med deras den drar garanterat blickar till sig. mittnr. 0708-700728Stoffe skrev:2146263Jag undrar om det är nån som har byggt om bakdelen på sin Speed triple -05 eller nyare? Hur gjorde ni med blinkers isåfall?
Mvh Kristoffer.
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |