bushoj
Ny medlem
Lycka till!! Förstod väl att du skulle göra rätt val till slut
Tack, ska försöka göra det så snabbt och smärtfritt som det går
Lycka till!! Förstod väl att du skulle göra rätt val till slut
Hittade denna på blocket. Kanske kan passa nån i tråden...
Kåpkit Street Triple R Matt Orange 2995kr
http://www.blocket.se/orebro/Kapkit_Street_Triple_33069620.htm?ca=15&w=3
hur har du fått din flyscreen så aggressiv?? riktigt j*vla snyggt
Tackar!hur har du fått din flyscreen så aggressiv?? riktigt j*vla snyggt
Det är inte mina grejer i annonsen. Jag tror bushoj inte syftade på annonsen utan har varit i mitt profilgarage o snokat lite.Utan att vara vidare insatt i just detta kit så tror jag ändå att det är ett Triumph original-kit som Hojshopen har fått över (det är vad det står i annonsen), så det är nog bara att köpa original fly-screen om du gillar looken!
/Richard
Tackar!
Hemmabygge med egetfixat fäste för instrumenthuset. Blev "tvungen" att göra så när jag kastade på clip-ons och ville behålla flyscreenen. Blev ju rätt fräck som bonus!
Det är inte mina grejer i annonsen. Jag tror bushoj inte syftade på annonsen utan har varit i mitt profilgarage o snokat lite.
Det är inte mina grejer i annonsen. Jag tror bushoj inte syftade på annonsen utan har varit i mitt profilgarage o snokat lite.
Sorry, my bad! Var nu också inne i ditt garage och smygtittade lite och kan bara hålla med Bushoj, riktigt snygg! Var i Gbg bor du? Var kör du på bana? Har aldrig gjort det och skulle gärna testa!
Sorry, my bad! Var nu också inne i ditt garage och smygtittade lite och kan bara hålla med Bushoj, riktigt snygg! Var i Gbg bor du? Var kör du på bana? Har aldrig gjort det och skulle gärna testa!
Jag fortsätter lite OT Jag har tänkt börja med smc-körningar den här sommaren, jag har tidigare bara kört bil på bana tidigare och jag anar hur kul det kan vara med hoj! Men brukar ni göra när man är klar med körningen - pallar man att köra hem direkt eller är man helt slut? Typ stockholm-gelleråsen t.ex (~25 mil)
pallar man att köra hem direkt eller är man helt slut? Typ stockholm-gelleråsen t.ex (~25 mil)
Haha ok eftersom jag har sjukt hävdelsebehov ska jag nog visa att jag är hård nog för att skippa släpet
Tack för inputs! Då vågar jag boka in mig på körningar innan nya dragkrokbilen är levererad tummen upp!
Haha ok eftersom jag har sjukt hävdelsebehov ska jag nog visa att jag är hård nog för att skippa släpet
Tack för inputs! Då vågar jag boka in mig på körningar innan nya dragkrokbilen är levererad tummen upp!
Någon som vet vad en orginal framskärm till street triplen kostar? Och var man kan köpa en sådan? Hittar bara i kolfiber på triumphs hemsida, och den går på 2 papp. Orginal borde väll vara billigare? Nu menar jag inte flyscreenen, utan skärmen ovanför framhjulet.
tjena!
letar efter speed 3 flyscreen som passar till streeten, nån som vet nån sida?
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|