Vafan, blir vi bara 3st till träffen?
Hallå!
Ska hämta ut hojen imorrn, och undrar lite hur man ska "köra" in den. Hur viktigt är det att man följer den rekommenderade inkörningen, 80 mil under 5000 varv. Vad exakt ska slitas in? Känns som det kommer bli lite halvtråkiga mil..
/David
Faan, vad snygg den är, importerad??
Tackar!!
Yup, exporterad från sitt hemland
Såg den hos en lokal importör och kunde inte låta bli, mycket godis för pengarna Fick techspecs gripster pads och fullkittad med gb-racing protection innan den levererades
ge mig adressen till importören vill också ha, antar att priset var långt ifrån det svenska eller?
Arrow rearset (~4700) som jag är sugen på.
Någon som blivit av med sin svarta triple? Tror det var en -08 eller iallfall en nyare jag såg idag komma körandes/vinglandes i Göteborg med två unga jeppar på. Den ena som skjutsades hade hjälmen ej riktigt fastsatt utan uppdragen till pannan och mc.n saknade reg skylt originalhållaren kvar med skylten borttagen fick bara dåliga vibbar av det hela såg riktigt fel ut bara..
en fråga från en okunnig vilsen 19åring...
tänkte beställa broms och kopplingsgrepp från the2wheels. man kunde tydligen bara betala med Paypal? och min fråga är vad det är och hur det fungerar?
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|