robbanfluff
Ny medlem
Haha ja kan tänka mig det, googlade på momentkurvan och den behöver tydligen komma upp till 8000 rpm för att få samma vrid som ST har över hela registret ^^
Gick och köpte mig en street triple R idag!
Hämtar den på Måndag.
redan trött på er6an grattis! förresten ska du dra den eller er6an på SRW nästa söndag?
hämtar den imorn så kommer köra Knix nästa söndag
Någon som vill köpa mitt helsystem? Byter tillbaka till original. Det har suttit på i ca 400 mil nu.
Halloj!
Hur är ljusbilden på era hojar? Är den anpassad för högertrafik eller är den rak?
Anledning till att jag undrar är för att jag ska sälja min nuvarande hoj och åka över till England och handla en str3r där. Bra att veta om jag måste byta insatser i lysena eller ej.
Tack på förhand.
högertrafik eller rak? lär vara samma ljusbild på en svensk o en engelsk.
Ljusbild anpassad för högertrafik pekar snett upp åt höger, ljusbild för vänstertrafik tvärtom. Alltså bländar deras ljusbild mötande trafik i Sverige.
Min farbror importerade en hornet och han var tvungen att byta insats för reg-besiktning.
Dock har vissa hojar en rak horisontell linje och då behöver man inte byta.
Så om någon har lust att ställa sig i mörkret och lysa på en vägg vore det mycket tacksamt
Ljusbild anpassad för högertrafik pekar snett upp åt höger, ljusbild för vänstertrafik tvärtom. Alltså bländar deras ljusbild mötande trafik i Sverige.
Min farbror importerade en hornet och han var tvungen att byta insats för reg-besiktning.
Dock har vissa hojar en rak horisontell linje och då behöver man inte byta.
Så om någon har lust att ställa sig i mörkret och lysa på en vägg vore det mycket tacksamt
Trodde allt var mer eller mindre rakt, men då har man lärt sig det med kan fixa det imorgon om ingen annan hinner före.
min är en import från UK, där fick bytas innan den skulle reg.besiktigas
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |