700 för däckbyte när du gjort en rätt stor del av jobbet själv?
ja, det är för dyrt
jättedyrt
Ringde johans mc glömde fråga om servicen haha men frågade dock va det kostar byta bara bakdäck om jag kommer in med hojen o lös däck vilket jag köper sj, han ville ha 715:- inkl. vikter och balansering , vf inte 700kr elr 720 vet jag dock ej, konstigt summa tycker jag, men till frågan , är det för dyrt ? Jag har aldrig byt däck innan så vet ej va priset,
När man vill köra till jobbet i slutet av mars början på april kan det lätt vara någon minusgrad på morgonen även här i söder, då är det gottigt med värmen! Även kalla somrar som nämnt eller kvällar är det schysst.
Jag rapporterar vidare här när jag fått hem prylarna!
sɐəɹpuɐ;5959718 skrev:Jag är har Evotech och är nöjd. Snygg, hög kvalitetskänsla och lätt att montera. Originalblinkers fungerar till den och diodbelysning för nummerskylten ingår.
Jag har också något liknande kommer inte ihåg märket. Kan kolla sen, men det sprutar upp massor på ryggen och sen blir det en vatten pöl av vinden på sadeln så jag blir dy blöt i arslet. Kanske inte ska köra när det regnar men ibland så går det inte att välja ju. Annars så är det jäkligt snyggt. Det kanske stänker upp mycket med original reg.plåts hållaren också? Det har jag inte provat.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|