elhombre
Medlem
Nu funkade det, var detta med eller utan dbkiller? +1 på videon =)Får bara ett tyst brus. :/
Nu funkade det, var detta med eller utan dbkiller? +1 på videon =)Får bara ett tyst brus. :/
Letar efter ett elschema Någon som har ett?
Edit: Har hittat ett
Då jag är väldigt inne på en str-13 vilka tillbehöv är värt att satsa på först min tanke var Fly screen, tail tidy, krasch puckar/skydd.
sɐəɹpuɐ;5979809 skrev:Om du gör det är det obligatoriskt med en Street Triple-träff i Uppsala. Eller förresten, en gemensam tur kanske går att ordna ändå framåt sommaren. Om vi inte helt enkelt ses på Rörken.
Då jag är väldigt inne på en str-13 vilka tillbehör är värt att satsa på? min första tanke var Fly screen, tail tidy, krasch puckar/skydd. önskar så klart ett slipon men får se hur budgeten ser ut, är det någon som har eller hört GPR röret? det var betydligt billigare än arow.
sɐəɹpuɐ;5979809 skrev:Om du gör det är det obligatoriskt med en Street Triple-träff i Uppsala. Eller förresten, en gemensam tur kanske går att ordna ändå framåt sommaren. Om vi inte helt enkelt ses på Rörken.
Har du quickshifter? Är supersugen på att montera!! Klart vi ska ha en träff i Uppsala!!
Då jag är väldigt inne på en str-13 vilka tillbehör är värt att satsa på? min första tanke var Fly screen, tail tidy, krasch puckar/skydd. önskar så klart ett slipon men får se hur budgeten ser ut, är det någon som har eller hört GPR röret? det var betydligt billigare än arow.
Men är vi tre kan vi ha en Street Triple-träff i Uppland när våren återkommer. Fler intresserade?
Jag kan tänka mig en liten tur norröver.
sɐəɹpuɐ;5980842 skrev:
Förresten, någon som vet om det är enkelt att ta bort db killern i arrow systemet till en 2013?
"Tack för ditt mail,
Hos oss kan man betala alla premier över 4000kr helår, halvår eller kvartalsvis.
Delar man upp betalningen så betalar man mer över sommarhalvåret.
Vänliga hälsningar"
Svar från svedea...
Då funkar det inte att göra ett ägarbyte under vintern, om man inte pungar ut för ett halvår..
Är man välkommen med en Speed Triple så är även jag intresserad
Verkar lite olika. Jag plockade ur db killern direkt när jag kört hem hojen. Filade först lite på svetsloppan på skruven och skruvade ur den. Sen tänkte jag att jag inte skulle stå där och slita och svära för en gångs skull så jag hade köpt nåt sorts båtstag på biltema som jag sågat till så jag kunde stoppa in det och haka i ett av hålen som finns inne i db killer-röret. Var beredd att ta i för kung och fosterland, men döm om min förvåning när den bara halkade ut. Blev nästan besviken. Men vet en annan som kört länge med den i och han verkade få kämpa desto mer...
En Street Triple-träff i närheten kanske man kan haka med på förresten. Kan ställa upp med en 2013 STR med quickshifter och arrow utan db killer, om någon skulle vara intresserad av att jämföra olika tillbehör.
Ok! De kanske är att det sotar igen som gör att de blir svårare att dra ur den! Men man behöver inte mappa om när db killern är ur?!
Träff låter ypperligt!
Originalmappen kanske inte är optimal då, men Arrow-mappen är nog anpassad till det. På utländska forum verkar det som alla kör med Arrow-mappningen även till övriga mer öppna/högljudda(?) slip-on.
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|