Den där ska du vara sjukt nöjd med, duktigt snyggt jobbat!Tänkte slänga upp en bild på min 09:a
View attachment 406358
Den där ska du vara sjukt nöjd med, duktigt snyggt jobbat!
Tackarja är grymt nöjd med den..ska dock lacka om framskärmen och lampskölden i samma metallic röda som på kåpan
Tänkte faktiskt inte på att de var i annan färg idag, jag klurade mest på om det var en Daytona som fått street-triple-bak o ny krona o lyse eller om du plockat på delar åt andra hållet först när jag såg den, sen såg jag den ju mest från sidan. Men jag gillade den skarpt! Med tanke på lacken på resten av hojen blir det nog kanon när du fått måla det sista :bugar
hehe..kul att få folk att klia huvud..det är en street med daytona kåpor.
jo jag hoppas på det. inte bestämt motivet riktigt än bara![]()
Haha ja, det var ju jag som stod där i fotokurvan ^^ Tog mig en liten stund o klura på bara x) Tror jag har lite daytonaprylar kvar i garaget om du vill förklä den lite till sen
Det är ett av skälen att jag inte vågar mig på att motivlacka något, jag skulle komma på något "bättre" 3 sekunder senare, eller tappa en packväska mot hojen eller något sånt precis just där!
Lämna in för motivlack that is - jag har ju redan berättat om mina lackeringsskills...
Jag kör med Z8.Jag tänkte försöka vara beredd om det inte går att laga, funderar på Roadtec Z8 Interact i så fall. Någon som har det?
Då har man varit nere på Hojcenter i Länna och kritat på för en vit Street Triple R. Är på väg från fabriken och jag har svååår abstinens. Blev ett LeoVince Slipon till det. /Thomas
Har ett inte så angenämt problem.
Topplockspackningen har gått på min St3 r -10 som rullat 800 mil.Har läst runt lite på olika forum och inte fått mer till mig än att det är ovanligt.
Någon är som har erfarenhet av liknande problem eller som har en teori om orsaken?
Tack!
Den rundan såg trevlig ut. Hur lång sträcka är det? Kan jag hitta den på Google maps?
![]() |
Rekordmånga personliga regskyltar
Under 2024 godkände Transpo... |
![]() |
SMC får 700.000 kronor i bidrag
Roger Berzell, generalsekre... |
![]() |
Brembo vinner Good Design Award
Brembo prisas för innovativ... |
![]() |
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli
Pirelli har presenterat SCO... |