Den där listan är dock från 2012. I år har Metzeler blivit nedpetad ordentligt: http://motorcykeldack.bloggplatsen.se/2014/06/22/10757542-motorcykeldack-test-2014-touring-dack/
Den där listan är dock från 2012. I år har Metzeler blivit nedpetad ordentligt: http://motorcykeldack.bloggplatsen.se/2014/06/22/10757542-motorcykeldack-test-2014-touring-dack/
Precis, dock intressant att se att utvecklingen år framåt.Helt rätt, men Z8 har inte blivit sämre, det är de andra däcken som har blivit ännu bättre.
Du måste ut på bana eller vara totalt djxxla vårdslös på landsväg om Z8 inte räcker till!![]()
Arrow slipon
Quickshifter
Korta svarta broms och kopplingsgrepp
Svarta bromsvätskekoppar
Kampanjpaketet med flyscreen, underkåpa och cuts
Krachpuckar och motorkåpor
Det är väl typ det! Planen är att rensa baken på den med, känns som det gör mkt för helhetsintrycket![]()
Får väl se hur mkt av extrautrustningen som sitter på vid leverans, var visst endel som var restat från England.
Få väl spara lite till efter servicen!
Håller med om att utan passagerar pinnarna blir den cleanare men kommer nog skjutsa endel som det ser ut nu![]()
Hoppas att det blir ett problemfritt ägande, första triumphen för mig!
Nu har ju jag en -09 som jag köpte 2011 men som snart ska in på 3000-milaservice och jag skulle vilja påstå att ägandet varit tämligen problemfritt.Hoppas att det blir ett problemfritt ägande, första triumphen för mig!
Annars är trassliga laddningsreggar är inget ovanligt eller unikt för ST3'an utan det förekommer hos andra fabrikat också. Jag hade t.ex. en äldre Honda VFR jag fick byta reg 2 ggr på för den envisades med att överhetta innan jag hittade en alternativ placering som gav bättre kyla. Men det problemet ska du nog kunna slippa helt på nya ST3'an då man helt ändrat placeringen av reggen fr.o.m. -13.
Hur kan du tro att nån skulle vilja sälja sin käresta för något belopp?Hej gott folk! Om det är ngn här som har en street triple som de vill bli av med för en relativt billig penning så är jag intresserad. Priside runt 40 tkr. Tack och bock!
Hur kan du tro att nån skulle vilja sälja sin käresta för något belopp?![]()
Jag har beställt för över en vecka sedan och hoppas det kommer vilken dag som helst
Blir hur bra som helst att kunna justera alla vinklarna
View attachment 408896
![]() |
Brembo vinner Good Design Award
Brembo prisas för innovativ... |
![]() |
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli
Pirelli har presenterat SCO... |
![]() |
Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson
Foto: Joachim Cruus Inf... |
Dags för äventyrlig motorcykelmässa