Det låter tyvärr som att den är väldigt buskörd, mycket bakhjulsåka eller försök till bakhjuksåka brukar leda till dessa problem. Det enda man kan göra är att renovera lådan.
Hur lite vibrerar orginalspeglarna?
Tjena!
Är sugen på en st3 men avskyr trycket fram man får av sadeln. Har ni andra gjort något åt detta? Lämna in sadeln? Bytt till sargent eller triumphs gel-variant?
Jag är ute efter en mer avslappnad åkning då det blir mycket handledning för tjejen och hon kör saaakta ;-)
Mina styrändsspeglar har en klar bild under 70 men över det så blir det bara sämre
Började med att jag fick ett ryck i april i år och köpte en hoj (Yamaha XV950 Bolt) för att ha något att övningsköra i och börja ta MC kort. Tog kortet 1/7 och efter det har jag varit och provat några hojar för att ha något alternativ till min Bolt. Men det var först när jag provade Streeten jag blev frälst. Igår var jag och hämtade en vit Street Triple R, vilken hoj!! Var ute och körde 25mil igår…och kunde knappt slutaKanske gör mig av med min Bolt, känns inte som jag kommer att köra den något mera
Jag känner mig hemma på Streeten, lite som att hojen och jag är ett med varandra, har inte känt så med någon annan hoj. Och så bra i motorn…alla växlar i hela registret. Det tråkiga är väl den jobbiga inkörningen
Tack för alla tips och inspiration till köp jag fått av denna tråd
![]()
![]()
Första turen med 70 mm högt Paolo Tarozzi clip-on och det funkar kanonbra
hojen känns mycket lättare att köra och handledsvinkeln är nu normal
Du borde få låna eller få hyra väldigt billigt under väntetiden
Hur lite vibrerar orginalspeglarna?
Är det så det brukar fungera? Hojcenter har redan haft min MC i tre veckor och inget sådant har erbjudits. Jag föreslog att de skulle plocka tändningslåset från en av deras democyklar och sätta på min, men det kunde jag glömma.
sɐəɹpuɐ;6057375 skrev:Jag har aldrig haft någon garantireparation på hoj som gjort att jag blivit av med den utan de har tagits i samband med service, men däremot har jag haft det flera gånger med bilar.
![]() |
Brembo vinner Good Design Award
Brembo prisas för innovativ... |
![]() |
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli
Pirelli har presenterat SCO... |
![]() |
Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson
Foto: Joachim Cruus Inf... |
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|