Jag har beställt för över en vecka sedan och hoppas det kommer vilken dag som helst
Blir hur bra som helst att kunna justera alla vinklarna
View attachment 408896
Nu har jag en Speed triple men jag satte på svarta clip ons från LSL med 1" rise:
View attachment 408910
Har kört ca 50 mil med dessa nu och börjar verkligen gilla det mer och mer.
Lutningen är aggressiv men inte för aggressiv. Hojen blir lite svårare att svänga jämfört med originalstyret men enligt mig är det inget problem.
Kan rekommendera LSL clip ons, kostar ca 2000:- om jag minns rätt. På Speeden tar däremot instrumentpanelen emot lite vid fullt utslag, de hade behövt ca 2-3mm mer för att få fritt spel.
Tja e det nån mer som har fått problem med växellådan ? Växel hoppar ur och svår få i växeln, ja va inne hos johans mc men dom hade inte tid förrän 15 aug, så jag får åka till karlstad nästa tors , bike gbg o kenneth vill/får inte laga skiten säger dom!!!!
Låter inte kul, årsmodell på din hoj?
Har en 2009'a som snart gått 3000 och inga problem med lådan. Går som en klocka.Tja e det nån mer som har fått problem med växellådan ? Växel hoppar ur och svår få i växeln, ja va inne hos johans mc men dom hade inte tid förrän 15 aug, så jag får åka till karlstad nästa tors , bike gbg o kenneth vill/får inte laga skiten säger dom!!!!
jadu alla har inte lika tur ?Har en 2009'a som snart gått 3000 och inga problem med lådan. Går som en klocka.
Jag har beställt för över en vecka sedan och hoppas det kommer vilken dag som helst
Blir hur bra som helst att kunna justera alla vinklarna
View attachment 408896
Tjena,Tja e det nån mer som har fått problem med växellådan ? Växel hoppar ur och svår få i växeln, ja va inne hos johans mc men dom hade inte tid förrän 15 aug, så jag får åka till karlstad nästa tors , bike gbg o kenneth vill/får inte laga skiten säger dom!!!!
Tjena,
Vilken växel är det som hoppar ur?
Jag antar att du belastar motorn ganska hårt när detta händer, får jag gissa att det är 2:an eller 3:an?
Det låter tyvärr som att den är väldigt buskörd, mycket bakhjulsåka eller försök till bakhjuksåka brukar leda till dessa problem. Det enda man kan göra är att renovera lådan.Det e 2an o 3an som du säger men även i lågfart och 1an svårt få i
Det låter tyvärr som att den är väldigt buskörd, mycket bakhjulsåka eller försök till bakhjuksåka brukar leda till dessa problem. Det enda man kan göra är att renovera lådan.
Hur går det? Fått dem än?
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |