sɐəɹpuɐ;6057375 skrev:Jag har aldrig haft någon garantireparation på hoj som gjort att jag blivit av med den utan de har tagits i samband med service, men däremot har jag haft det flera gånger med bilar.
sɐəɹpuɐ;6057390 skrev:Ett tips kan alltså vara att eskalera. Kontakta VD:n för Triumph Sverige eller ge någon MC-tidning tips på en artikel som kan ge rejält med dålig PR.
Jag körde knix och tyckte den var så svag och mesig på låga varv och då tipsade instruktören om det.
Ah, då förstår jag. Det var inte en yngre instruktör gissar jag eftersom så gjorde man förr på förgasarhojar för att slippa motorstopp vid långsamma körövningar.
Nu har du insprutning som gör samma jobb men är det en dator som styr. Inget du kan ändra själv tyvärr till skillnad från förgasare...
https://www.youtube.com/watch?v=6CmaMZRRWlo
3.20 - 3.40 in i filmen justeras tomgången på en förgasare.
Ok! Tack för svar! Och för filmbonus!
Tog nog minst en timme av huvudkliande, men nu sitter öglorna i ramen under mitt comfort seat för att hålla en combo av Kriega US-20 och US-10 på plats.
Berätta gärna hur sitsen funkar
Tog nog minst en timme av huvudkliande, men nu sitter öglorna i ramen under mitt comfort seat för att hålla en combo av Kriega US-20 och US-10 på plats.
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |
|