Abnet och mikrofiberduk från Clas i sjönNi som har matt (grå) lack, hur får ni den ren? Har testat lite med vanligt bilschampoo men det är svårt att få rent. Tips?
Här är även en recension av Abnet från tidningen Husbilen
Abnet och mikrofiberduk från Clas i sjönNi som har matt (grå) lack, hur får ni den ren? Har testat lite med vanligt bilschampoo men det är svårt att få rent. Tips?
När du körde bana var det utan dbKiller? Vilken bana? Inget problem med ljudmätning?Kör också Yes, funkar fint.
Nagge, det är värt sin väntan. SC utan killer är en våt dröm![]()
Har samma tanke, clipon på bana, standard på gata, har en R -13.Fnular litet på clipon till min...
Har samma tanke, clipon på bana, standard på gata, har en R -13.
PP Tuning har clipon som är enkla att montera.
Hur löser man flytt av instrument o strålkastare? Finns det något färdigt eller måste man göra själv?
När du körde bana var det utan dbKiller? Vilken bana? Inget problem med ljudmätning?
Sure thing!
Jag tänkte köra lite Knix på rörken 9e, dyker du upp?
Ska försöka hinna dit den 9e, är iväg på bröllop dagen innan så det beror lite på...
Hoppas på att få sliponet på måndag då det var i Malmö i fredags. Var det hemleverans eller gick det till utlämningsstället direkt?
Tja! Tänkte hälsa som nykomling i denna tråd och samtidigt ställa några inledande frågor.
Har en grafitgrå R -09 som är ovanligt lågt utrustadde knäpptysta orginaldämparna, ingen flyscreen eller bellypan för att nämna lite
Först och främst. Vilken galet underhållande hoj. Känner mig lyckligt lottadhar läst igenom alla inlägg i denna tråd *phuu*
Fråga 1; Har en repa på tanken. Blir det hjälpligt bra med lackstift/pensel från eBay för nån hundring?
Fråga 2; jag vill ha tag på andra handtag till koppling och broms. Tillräckligt långa för att inte enbart vara till två fingrar, men snygga. Problemet är färgmatchning, vill ha samma som bromsok och text på tank. Tips ?
Dyker nog på fler frågor närmsta veckorna
Till sist en bild!
View attachment 421838
Hej där. Jag är helt ny på detta forum men har helt plötsligt blivit sugen på en Speed Triple.
Min budget är ungefär 30.000kr och jag ser att det nu finns några på blocket i den prisklassen (lite äldre är dom då).
Jag vill köra lite bana och ha skölj å den ser tripeln ser ju så fantastiskt vacker ut.
Vad ska jag tänka på i min prisklass och vad ska jag akta mig för?
Trevligt! Jag har en likadan men med Arrow helsystem (som jag rekommenderar!) och med kolfiberskärm fram.
Fråga 1 skulle jag också vilja ha svar på, gärna med länk till ebay.
mvhView attachment 422353
Om du letar info om Speed triple är det nog enklare om du kollar i tråden för just speed triplar och inte STREET triplar![]()
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|
![]() |
Pirelli lanserar Diablo Powercrusier
All Rights Reserved Pire... |
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |