436 mil. letar desperat däck till bra pris eftersom jag skall köra MCK Vilse's Nationaldagsrunda på Fredag... tyvärr hinner inte mcdackonline.com leverera i tid, annars har dom ju superbra priser. Nån som vet nått bra ställe runt Malmö-Lund?
löste sig, fick tag i ett till bra pris.
blir ju lite kvar på sidorna när man pendlar på motorväg. sen är jag fortfarande noob på nerlägg... men det blir bättre och bättre![]()
Vad blev det för däck och vad kostade det? Ligger inte allt för många mil bakom dig så det lär bli dax snart...![]()
Hej!
Har köpt mig en Speed Triple nu och har kört en bit med den, tänkte jag skulle kolla oljan och ser då att det är för mycket olja i den(Vet inte hur jag kunde missa det när jag köpte den dock) tappade ur lite och kollade att det blev rätt, startade hojen men tycker mig höra att den tickar lite vet inte om jag bara inbillar mig eller om det kan ha blivit nå fel på den, tycker oxå att det blivit lite mycket sot runt utblåsen. Vad ska jag göra? Är jag bara nojig?
Tjena alla Street Triple-ägare!
Provkörde en och är mäkta imponerad, mycket hoj för pengarna och ruggigt rolig dessutom!
Det enda jag blev besviken på är framgaffeln. Är det någon som vet om det finns andra fjädrar att tillgå eller har någon provat med tjockare olja?
Är det förresten någon i närheten av Stockholm som bytt till lowboy Arrow eller Zard, är sugen på att höra hur det låter?
Vi får se om det blir en Street till nästa säsong!
Provkörde en och är mäkta imponerad, mycket hoj för pengarna och ruggigt rolig dessutom!
Det enda jag blev besviken på är framgaffeln. Är det någon som vet om det finns andra fjädrar att tillgå eller har någon provat med tjockare olja?
Är det förresten någon i närheten av Stockholm som bytt till lowboy Arrow eller Zard, är sugen på att höra hur det låter?
Är det bara att beställa en -09 och vänta eller har ni något tips till en sugen hojåkare... Säljer min motard på onsdag och snabbt vill ha en Street... Tacksam för snabba svar
Kan även tänka mig att köpa en lågmilad begagnad st3...
Vad jag vet är alla slut får vänta på de tidiga -09orna är det besked jag fått. jag har sett 1 ute privat på annons för ett tag sen men nu är den borta.
Lycka till i letandet!
det finns en ute på blocket... ;-)
det finns en ute på blocket... ;-)
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |