Bjork3n
Medlem
Nya 765 RS.
Skickat från min VOG-L29 via Tapatalk
Satan vad läcker!
Nya 765 RS.
Jag hoppas att nya quickshiftern med blipper som sitter på nya RS:en funkar på min hoj. Isåfall blir det en uppgradering!
Dagens projekt - monterade en quickshifter. Satan i gatan va roligt det blev nu. Bästa modden hitintills.
Som jag fattar det så är det tändningen som bryts. Men jag är inte helt 100 på det.Bryter de sprutet eller tändningen?
Det är en stor skillnad i körningen, har haft det förut via powercommander.
Någon här som har en 765 RS med seat cowl (kommer inte på vad de heter på svenska) och kan titta närmare på stripe-dekalen? Är den dekalen överlackad eller kan man pilla bort den?
Tack! Låter ju vettigt så vi håller tummarna.Det 'ska' bara vara dekaler. När jag beställde min till min Speed triple så hade dekalerna ett eget artikelnummer.
Billigare för dom att byta färgtema så
Men jag är bara 3.6R säker
Tack! Låter ju vettigt så vi håller tummarna.
Har en cowl på gång från en RS där stripefärgen (grå&röd) inte riktigt lirar ihop med min R.
Jag är 99% säker på att det är matt klarlack över dekalerna på en mattgrå RS. Tar du bort dekalerna så blir det blankt där dekalerna suttit.
Hittar inte tråden nu, men det var en kille på street-triple.co.uk som rev av dekalerna och det var blankt under.
Edit: såg du hade vit som är blank, då är tråden inte aktuell ändå, han hade en mattgrå.
Som jag fattar det så är det tändningen som bryts. Men jag är inte helt 100 på det.
Då var hojen hämtad från verkstaden med nya M7 RR och en fixad koppling som trilskat lite. Fan va najs det är med nya däck!! Och särskilt att slippa Supercorsa i åtta plusgrader och regn. Mitt första set M7 RR, ska bli kul att se om jag håller med hyllningskören.
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|