Nice! Men 79 bananer för det. Ska kolla om den typ av plugg finns på Bauhaus.
Tack!
Jag resonerade som så att 79 spänn är det värt. En tripp till bauhaus kostar mig mer i soppa och nedlagd tid.
Nice! Men 79 bananer för det. Ska kolla om den typ av plugg finns på Bauhaus.
Tack!
Köpte mig en trippel RS 2019 i fredags.
Leo Vince gör sitt för jävlar vilket gött ljud det var
![]()
Skickat från min SM-G965F via Tapatalk
Ja där ser manGrattis!
Inte för att vara den, men är du inte i fel tråd nu? Det där är väl ändå en speed triple och inte en Street triple 765?
Oavsett vilket. Välkommen i trippelmissbruket.![]()
Har aldrig bytt bminkers. Är det jobbigt? Hur gör man?
Enkelt om du har triumphs egna blinkers, så de har två hål: ett för skruv och ett för blinkers-sladden. Köper man andra så är ofta infästning och sladd i samma hål.
Med triumphs egna så passade alla kabelfästen, bara att plugga in. Annars får du skarva sladdarna.
Sedan ska du troligen byta till ett annat relä för blinkersen, på din 2010a vet jag inte om de ev satt under tanken, min sitter under sadeln.
Lite pyssel men lärorikt.
Förresten, minns du att vi körde ihop nån gång i Halmstad? Typ 2005![]()
Tjena, vilka däck och däcktryck kör ni med era tripplar på bana? Behöver lite grundhjälp med vart jag ska börja
Kört mycket pirelli supercorsa SP på aprilia rsv, däcktryck oklart, höll på som fan upp och ner beroende på bana och asfaltstemperatur.![]()
Tjena, vilka däck och däcktryck kör ni med era tripplar på bana? Behöver lite grundhjälp med vart jag ska börja
Kört mycket pirelli supercorsa SP på aprilia rsv, däcktryck oklart, höll på som fan upp och ner beroende på bana och asfaltstemperatur.![]()
De tre dagar jag var på bana i somras med min körde jag enligt boken. (M7rr.)
Märkte inte av några obehagligheter alls. Körde medel/snabb med smc och var långt ifrån långsammast. Om den referensen är till nytta.
De tre dagar jag var på bana i somras med min körde jag enligt boken. (M7rr.)
Märkte inte av några obehagligheter alls. Körde medel/snabb med smc och var långt ifrån långsammast. Om den referensen är till nytta.
... Och jag har haft problem med överhettade däck eller grepp inom vissa partier. Troligen haft hård dämpning på returen med.
Ska kika vilka däck det blir så småningom och ligga börja ett par decimaler under rekommenderat, alltså kanske börja på Daytona-siffrorna...
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!