Ritualslakt på mig... har glömt å ta ur batteriet..
urladdat så in i fan... verkar inte som att laddaren kan sparka igång de.. dock kass jävla laddare..
Vad kan man hitta på? Kan man ge batteriet på käften på nåt vis då det är helt nytt.. eller är det fucked for life?
Har biltema passande batterier till våra hojar? Artikelnr isf..
Hoppas att de finns en lösning så ja kan åka lite ikväll
Samma här, total dött efter 3 månader i garaget. Skickade på fullt ös ifrån bilen. Fick igång den och laddade sedan upp det med en vanlig laddare under 24h. Verkar fungera bra nu
Samma här. drog igång den med startkablar från bilen.. sen åkte jag och köpte en cteck laddare och lät det stå ett dygn och nu är det friskt och bra igen
Det löser man med att inte ha någon reflex
behöver man verkligen ha det?
spikplatta.. rostar inte den?
Körde ner till Kivik igår och fick bestämt för mig att jag mötte en STR3 ovanför Brösarp, nån av er som va ute och luftade sig?
Tjejen skall börja plugga så det blir tyvärr till att sälja.
http://www.blocket.se/vi/20994273.htm?ca=23_11_s
Jag har 2st som är väldigt intresserad redan.
Tjejen skall börja plugga så det blir tyvärr till att sälja.
http://www.blocket.se/vi/20994273.htm?ca=23_11_s
Jag har 2st som är väldigt intresserad redan.
Oj, varför så lågt pris. Finns knappt några beg att få tag på.. .du borde kunna få ut några tusenlappar till utan problem..
Köpare får bekosta 1000mil service och nytt bakdäck, så det blir väl runt ~4000 till. Då är steget inte längre så stort till en sprillans ny. Jag tycker inte det är så lågt pris med 70'. Ny ligger ju på 86' men man kan nog sknacka till sig lite rabatt eller utrustning på det.
Blir väl ny hoj om ett par tre år eller så när abstinensen börjar trycka på. Drömmen är ju en ducati street
din hade inte gått så långt. sen låg den väl ute väldigt länge med, och du sänkte väl priset om jag inte minns fel.
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |