Premiärbrummat! Inte långt, men jävligt gott! Om prognosen håller så blir det mer i veckan. Ses där ute!
får väl visa upp senaste övningarna... lite mörkt i garaget, så bilderna är väl inte dom bästa...
mussepigg-backspeglarna borta, rizoma styrändspegel på
bakpinnnar bortplockade
tail kortad, hemmabygge... köpte spikplatta, lite skruv och klistra-på-led-blinkers, kostade en 120kr och en söndagseftermiddag. thank you biltema
tydligen så ska man inte varva över 5000rpm första 50 milen, men om man bara kör på ett hjul så går 10 000 bra eller?
Hur gjorde du tail tiddyn? Jag e inte riktigt nöjd med min.
Måste väl dra sitt strå till stacken för Er som gillar godis till era hojar!
Kolla in denna sida http://www.carbonuk.net/shop/
Har själv köpt därifrån, är riktigt trevliga och inga problem!
Tänkte att nu när euron är så billig...
//Robban
köpte en 90graders spikplatta, ställde mig på den tills den blev typ 45grader istället... plockade bort skruven och skruvfästet (eller vad man ska kalla det) typ under baklampan, och satte en bult rätt igenom istället... fäste spikplattan i bulten och skylten i spikplattan...
ska klibba dit lite dubbelhäftande tejp oxå, spikplattan sitter med 1 bult och skylten med 1, så där är 2 punkter som skylten kan vrida sig runt, så den hamnar lätt på sniskan...
Var och startade min hoj för första gången sen jag ställde in den i vintras. Och felindikeringslampan för motorns styrsystem lyser Får väl ringa Johans MC imon och se om dem kan kika på den så det inte blir ras innan säsongen börjat.. Har inte gjort något mer än att petat dit mitt mad doctor kit. Verkar ju konstigt att det skulle påverka. Hoppas inte det är något allvarligt
Hmmm nu blev jag osäker får kolla på det hur såg den ut egentligen?
Var ju en stor kontakt som fanns ansluten till original undertailen som saknar anslutning i mad doctor kitet men kanske inte är den eller?
Jobbar hela dagen idag men ska förbi garaget imon och kolla upp det. Tack för tipset!
Dom är nog inte helt fel. är mest intresserad fram. Kollat lite och Öhlins är ju inte så dyra heller.. Doch har jag inte specen på standard fjädrarna så jag har kunnat kolla upp priser på dom.
men 1800 eller vad det där kittet kostade är ju ganska överkomligt.
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|