irish
Full gas spar tid
Som den morrar gott nu.
Finns de någon anledning att skaffa en PC3 eller de räcker med den "vanliga" mappningen?
PC3 är bara pengar i sjön, ODB2-kabel + TuneECU ger samma slutresultat.
Som den morrar gott nu.
Finns de någon anledning att skaffa en PC3 eller de räcker med den "vanliga" mappningen?
Street Triple now comes with even more as standard
Purchasers of Triumph’s award winning Street Triple and Street Triple R motorcycles now get an added bonus in the form of a free accessories pack worth over £340!
From September 1, all new Street Triple models will come with a dealer-fitted colour-coded flyscreen, bellypan and radiator cowl as standard, giving an even sportier edge to the class-leading 675cc streetfighters.
Triumph’s Street Triple and Street Triple R are the British company’s best selling models. Powered by a 106PS version of the character-laden 675cc three-cylinder engine, they have an appeal and accessibility that satisfies new and experienced riders alike and which saw them voted one and two in leading UK motorcycle magazine Bike’s ‘Bike of the Year’ awards in 2009.
The promotion will run for a limited period only.
http://cgi.ebay.co.uk/006-USB-KKL-T...iagnostic_Tools_Equipment&hash=item4aa48301b9
beställd, nu måste man bara leta upp någon som äger en PC... *usch nu svor jag igen*
Hade jag varit dig så hade jag åkt till Mitonga i Lomma och fått den mappad för 400 spänn, fixat på 10 min och inget klydd med kablar osv. Helt klart värt det, och det blir ordentligt gjort
Ännu en ny ägare till en orange street R-10.
Arrow lowboy, bellupan och flyscreen på.
Nu hopas man bara att höst och vinter kunde lungna sig lite.
Hej..nu har man bytt tråd och är en stolt ägare av en röd -10 fr Johans Mc i Göteborg
Tjenare stolta triple-ägare. Fick en idé att börja piffa till trajjan baktill. När jag rev loss lite lampor blinkers m.m stötte jag på en kabel jag inte hajjade direkt vad den gick till. Det går ju 5 sladdar bak. 1 för bakljuset, 1 för reg-belysning, 1 för vardera blinkers och så en kabel till som gick in i en "kontakt". Vad är denna till för, med risk för att bli i idiotförklarad? Stod i lite halvdåligt ljus med för lite mat i magen för att undersöka vidare
Vad ska ni pilla med i vinter?
Själv ska jag:
# Lämna in den på 80mila service
# Plocka av tank, små kåpor och sen tvätta med allt in i minsta detalj
# bestämma mig om flyscreen ska på eller inte
# fixa orange kåpor till kylaren
# lära mig mappa om
Trodde inte att de skulle bli en sån skillnad i effekt med Arrow blåset, men nu är den ju riktigt svår att hålla i backen på första o andra växeln, KUL =)
Den går för fett nu, baktänder så fort man släpper gasen. Kanske ska skaffa ett bättre luftfilter innan mappar. Får sätta mig in lite i mappningen, man kanske kan tweeka lite själv
I brist på koll var jag ska lägga den här frågan slänger jag ut den här. Är det nån som vet varför (enl specifikationen) Striple R är 3 cm längre än den vanliga Striplen?
Vanligtvis så baktänder den för att den går för snålt.
\Masonit
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
Sena 60S intercom
Sena 60 S med förbättrad Me... |