den som är nästan rak skall sitta nere vid oket har jag förmig. nu har jag ju inte varit och tittat, men jag tror det är så.
Nu var första julbordet avklarat, så nu är skinnet spänt runt magen
Tror också så och om ingen säger annat så är det vad jag provar först.
Var och hämtade nya bromsslangar idag. Blå banjo och röd skruv. Precis som jag vill ha det. Som grädde på moset fick jag med mig röda klammer och blå skruv att fästa eländet med. Kan bli snyggt enligt min smak. Sen är det på väg hit distanser i aluminium för att kunna placera clipon ovanpå gaffelkronan.
Nya snygga skruv att sätta i hålen när jag placerar mätartavlan under kronan ( the yonson mod) har jag också skaffat.
Munstycken, brickor till nålen och nytt Pipercross luftfilter finns också på plats för att montera bort restriktorplattan i luftfilterboxen och ombestyckning. Även insex till flottörhus och trottellock på förgasarna.
Nya oljeslangar från Norman Hyde har legat här länge.
Bakhjulet är i UK för bredare fälg samt pulverlackering av navet.
Bakre bromsskivan är hos en kompis för glasblästring, (Vill ha bort missfärgningen sen i somras).
Tja, nya stift och tändkablar ligger här också samt nytt oljefilter och olja.
Hoppas att ventilspelet är OK för jag har ingen lust att plocka av kammarna denna vinter.
Ser fram emot ett kul jullov.
Sen ska jag ha på klockan på styrkronan och köpa Jofama packväskor lika som Tmax.
Å sen är det bara att invänta våren å köra utav bara fan.
Bergen? När och hur många dagar tänker du?