Nu har jag köpt ett par jag med. Kan vara bra med ombyte/extrabyxa. Håller med dig om att det börjar bli dyrt att följa den här tråden... Man hittar ju ständigt bra-att-ha-saker!
Fast det är bra för världen att rika farbröder som du och jag sätter lite sprätt på stålarna.
Du är ju fortfarande rätt ung men jag som är gammal har ju inte så mycket annat att leva för.
Nu är jag ändå nöjd med mig själv. De senaste inköpen har "enbart" varit nyttoprylar. Två hjälmar, Jofama packväskor, meshjacka, kevlarjeans, benväska, Lucky Strike jacka (nåja men billig var den) och en Triumphklocka. Kör ständigt med 60 kr klockor från Clas Ohlson sen jag söp bort min Omega 5000kr klocka på Herrestadsfjället.
Annat är det när man beställer fotpinnar, koppar till mätartavlor, kopplings och bromsgrepp, små blinkers, nytt baklyse, nya skärmar, oljeslangar och allt annat som redan finns och egentligen inte blir ett dugg bättre av det nya. Då kan man börja fundera på hur sund man är.
Säger jag som älskar Triumph Thruxton även i originalutförandet!
Vi kommer ju att matcha varandra bättre än HA för fan.
Hur menar du, jag jobbar på HA. Från och med hösten heter handelsprogrammet på gymnasiet HA.
Vi sitter ofta och diskuterar viktiga frågor som t.ex. vilka färger som vi ska marknadsföra oss med. Mitt förslag är ständigt svart botten med orange tryck fast det ses aldrig som ett seriöst förslag.
Dem var snygga.
Ebay ?
Har du någon länk till Säljaren ?
Själv satsade jag på ett par Skinn Jeans till, En kombination av Skinn och Stretch.
Perfekta att dra över vanliga Jeans då dem är Väldigt mjuka / smidiga.
Ser riktigt bra ut, länk till dem? Så man kan göra slut på lite mer pengar!