Ja jag har ju haft min hoj i 4 år tror jag. Har då inte tröttnat än! Snart kanske jag lär mig köra på den också..
6 år, 6 säsonger och 3768 mil. Inte alls tröttnat! Har bytt följande:
Reflexen baktill. Stötdämpare. Skruvar till sadel och sidokåpor. Fly screen som har åkt av och på och av igen (extra vågad moddning). Och nu till 2014 års säsong, sadeln då!
Ska du öva så börja med rondeller
Fniss
6 år, 6 säsonger och 3768 mil. Inte alls tröttnat! Har bytt följande:
Reflexen baktill. Stötdämpare. Skruvar till sadel och sidokåpor. Fly screen som har åkt av och på och av igen (extra vågad moddning). Och nu till 2014 års säsong, sadeln då!
Där sa du nåt.. borde tömma några dieseldunkar i en rondell och spola lite vatten..! Sen spinna runt rumt som en dåre på fullgas
Hej
Nu var det inte så ärligt menat, mer som ett skämt. Gör det inte, jag vill inte vara skyldig till detta. Jag tappade själv hojen en gång när jag tog av från leden till Tagenevägen och precis i kurvan vid låg fart gled hojen ifrån mig och där satt jag med röven på asfalten. Det var förmodligen åxå en dieselfläck. Sån't händer...
Är du förresten hemma efter curryturen?? Kan Stefan och jag göra ett studiebesök i ditt garage då?
Hasse D
Jag är hemma å ni är mer än välkomna! Skulle vart här ikväll, vi har fest och dryckenskap och mysbelysning och rituella provstarter!
Jag är hemma å ni är mer än välkomna! Skulle vart här ikväll, vi har fest och dryckenskap och mysbelysning och rituella provstarter!
CALLAHAN,
- Blocket?
- Ebay?
EDIT: eller köp den här http://www.blocket.se/goteborg/Unik_Triumph_Scrambler_51427155.htm?ca=15&w=3&last=1
Dåsså! Bara en liten detalj kvar innan jag kan lägga täcket på och vänta på vår..
Nja det låter ju bra men om jag förstår dig riktigt hinner du nog med fler moddar innan vintern är till ända. Om inte dina tripplar själar all tid förståss!
Hasse
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |