Fick för mig och plugga efter jag tog kortet och hoj kändes som en onödig utgift. Så ingen hoj före. Ska testa och pumpa kopplingen nästa gång jag luftar den.
Med tanke på att jag själv har kört 300 i år så har den stått stilla rätt mycket. Köpte den privat. Första service på märkesverkstad. Resten är oljebyte när den bytte ägare hos handlarna. Har planerat göra det mesta själv. Jag måste säga att Youtube är en guldgruva och lära sig mecka
hehe.. det kommer bli många mil.
Nu i vinter så blir det och skruva. Byta till en lite tjockare gaffelolja. Det är en halvmesyr. Ev byter jag fjäder lite senare.
Letar efter nya stötdämpare bak. Kan inte riktigt bestämma mig vad jag vill ha. Jag kommer inte köra på någon bana utan vill ha en bra stötdämpare för väg. Vad har ni där bak och hur känns de på väg? Har fattat att allt utom standard är en förbättring
Har även dräglat ett tag över den här sadeln.. kan bli en födelsedagspresent till mig själv
http://www.wilderfactory.com/seats.html
Har bytt däck till Dunlop Roadsmart II. Fick byta bakdäcket 2 gånger.
Efter 40mil på det nya däcket, fick jag en 4cm lång skruv i däcket. Surt sa räven!
Sen blir det mer... Ska läsa på om TuneECU
Tänkte dra till biltema idag och köpa en hylsnyckel till tändstiftet. Vilken diameter är det på hylsnyckeln.. 18?