Alikzus
Twin Power Ranger
- Gick med
- 21 Sep 2003
- Hoj
- Ryath - 2013 Triumph Thruxton 900 EFI (Brooklands Green)
Man kan ju alltid ha med sig en surfbräda eller skateboard, för att förstärka hipster-stämpeln.
Skateboard är ju dessutom bra att ha om man får punka!Man kan ju alltid ha med sig en surfbräda eller skateboard, för att förstärka hipster-stämpeln.
Vilken schock!! Not. Får säga att det var ganska oskrädda ord för att vara en internrevision. En liten frisk fläkt av frånvaro av kollegialt rygghållande. Finns andra myndigheter och orginisationer som kanske skulle behöva en dos av samma medicin.
Baah! Har inte varit härinne sedan i höstas, men nu är abstinensen total efter att jag mötte sixty i kvarteret.
Det blir inget hojåka än på några veckor eftersom de håller på att göra om fasaden på huset (vill inte ha hojen där då). Någon som orkar summera vintern?
Baah! Har inte varit härinne sedan i höstas, men nu är abstinensen total efter att jag mötte sixty i kvarteret.
Det blir inget hojåka än på några veckor eftersom de håller på att göra om fasaden på huset (vill inte ha hojen där då). Någon som orkar summera vintern?
Som vanligt knappt någon mer än jag själv som ser att något är gjort...
Kan rekommendera Rotewalds verktygsrulle från Louis.de. Passar precis in vid batteriet som BJN visar.Har du tagit av framhjulet nyligen? Det ser nämligen ut som om hastighetsmätargivaren sitter lite galet. Bilden kanske ljuger men vore trist om det kärvade i onödan. Det finns en liten klack på gaffelbenet som snäckan ska ligga an mot.
Snittsigt att få med verktygen på ett så smidigt sätt och fräsiga bultar, sånt gillas!
Tips på vettig verktygsrulle tas för övrigt tacksamt emot.
Har du tagit av framhjulet nyligen? Det ser nämligen ut som om hastighetsmätargivaren sitter lite galet. Bilden kanske ljuger men vore trist om det kärvade i onödan. Det finns en liten klack på gaffelbenet som snäckan ska ligga an mot.
Snittsigt att få med verktygen på ett så smidigt sätt och fräsiga bultar, sånt gillas!
Tips på vettig verktygsrulle tas för övrigt tacksamt emot.
Jag samåker gärna. Låter lockande med en längre trip men jag får återkomma på den punkten. Fan, va trevligt!!!
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|