TMax500
Kör alla sorters hojar. Live and let live.
- Gick med
- 20 Apr 2009
- Hoj
- Triumph Thruxton 900, Moto Guzzi Bellagio, Vespa 300 GTS, Kawasaki Versys 650
Vätternrundan - datum spikat!
Jag talade med BJN idag och vi bestämde att spika den helgen.
Och jag föreslår att vi ringer SMHI och ber om sol och +22, det blir lagom varmt!
11-12 juli, alltså. Och blir vädret för eländigt den helgen så kan helgen efter (18-19) få vara reservhelg.
Jag bokar övernattning på Rocksjön redan nu. Det är ju juli vi talar om, alla alla möjliga människor är ute och rör på sig. Bäst att boka i tid!
EDIT: har också stängt själva Doodle-omröstningen. Det innebär förstås inte att det är för sent att haka på. Det var ju "bara" en omröstning...
Vi tar anmälan om ev. nya deltagare här i tråden!
Tja, det är ju många som har skrivit upp sig nu så det kan väl snart vara dags att bestämma en helg. Förslag lö 11 och sö 12.Alla som är antecknade står förbockade den helgen. Stevie säger i en kommentar att det är en av de säkraste. I och med att det är en av de tidiga så finns ju möjligheter att att flytta fram i händelse av väldigt dåliga väderutsikter.
Jag talade med BJN idag och vi bestämde att spika den helgen.
Och jag föreslår att vi ringer SMHI och ber om sol och +22, det blir lagom varmt!
11-12 juli, alltså. Och blir vädret för eländigt den helgen så kan helgen efter (18-19) få vara reservhelg.
Jag bokar övernattning på Rocksjön redan nu. Det är ju juli vi talar om, alla alla möjliga människor är ute och rör på sig. Bäst att boka i tid!
EDIT: har också stängt själva Doodle-omröstningen. Det innebär förstås inte att det är för sent att haka på. Det var ju "bara" en omröstning...
Vi tar anmälan om ev. nya deltagare här i tråden!
Last edited: