Jag har gjort det. Och tog bort ai helt.
Okej. Ett svårt jobb? Tänkte börja med luftboxen.
Jag har gjort det. Och tog bort ai helt.
M8 på Thruxton, i vart fall funkar det för mig. Väntar på att få hem mina men använder vanlig bult till dess de behagar dyka upp. Är Du säker på att det inte är M10-bobbiner typ KTM och andra suspekta fastlandsmaskiner Du försöker sätta dit?Vad är det för gänga till bobbinerna egentligen? Trodde det var m8x1,25 men det vill inte gänga i, ser inte ut att vara fingängat heller?
Okej. Ett svårt jobb? Tänkte börja med luftboxen.
BJN kommer aldrig mer att köra den "Gula". Han har somnat in. De som känner honom tror jag kommer att minnas honom som en god förare som dessutom var både kunnig och saklig på forumet. Själv kommer jag minnas och sakna honom som en mycket god kamrat, vilken jag känt i över 30 år.
1014
M8 på Thruxton, i vart fall funkar det för mig. Väntar på att få hem mina men använder vanlig bult till dess de behagar dyka upp. Är Du säker på att det inte är M10-bobbiner typ KTM och andra suspekta fastlandsmaskiner Du försöker sätta dit?
Står m8x1,25 på förpackningen men det är som att den inte riktigt vill, törs inte riktigt dra till för risken att sabba gängorna men då ska jag testa med lite mer våld, kanske bara lite grader eller så.
På min hoj gick det rätt bra och gängorna grep in relativt enkelt, däremot är ingreppet lite "brant". Ett knep kan vara att slipa lite fasning på bulten längst fram för att få ett enklare ingrepp, dra bara på en mutter först så att Du kan rensa gängorna.Står m8x1,25 på förpackningen men det är som att den inte riktigt vill, törs inte riktigt dra till för risken att sabba gängorna men då ska jag testa med lite mer våld, kanske bara lite grader eller så.
Så oerhört tråkigt att höra. Han kommer att saknas väldigt mycket här i forumet - hans kunskap och erfarenhet har hjälpt mig och många andra!BJN kommer aldrig mer att köra den "Gula". Han har somnat in. De som känner honom tror jag kommer att minnas honom som en god förare som dessutom var både kunnig och saklig på forumet. Själv kommer jag minnas och sakna honom som en mycket god kamrat, vilken jag känt i över 30 år.
1014
Okej. Ett svårt jobb? Tänkte börja med luftboxen.
BJN kommer aldrig mer att köra den "Gula". Han har somnat in. De som känner honom tror jag kommer att minnas honom som en god förare som dessutom var både kunnig och saklig på forumet. Själv kommer jag minnas och sakna honom som en mycket god kamrat, vilken jag känt i över 30 år.
Va fan BJN. Nu när det var dags att njuta ditt otium. Så väldigt ledsamt att höra. I alla fall glad att jag fick träffa dig, köra med dig och dela en öl.BJN kommer aldrig mer att köra den "Gula". Han har somnat in. De som känner honom tror jag kommer att minnas honom som en god förare som dessutom var både kunnig och saklig på forumet. Själv kommer jag minnas och sakna honom som en mycket god kamrat, vilken jag känt i över 30 år.
1014
BJN kommer aldrig mer att köra den "Gula". Han har somnat in.
1014
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |
|
Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!
Pressrelease, 2024-10-21, S... |
|
Energica i konkurs och upplöst
Energica är i konkurs och b... |
|
Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
2025 års Honda CB1000 Hornet
2025 års Honda CB1000 Horne... |
|
GGN-träning med Stark Varg!
Nu gäller den sista finslip... |
|
Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?
Efter en längre tids förhan... |