Jag har gjort det. Och tog bort ai helt.
Okej. Ett svårt jobb? Tänkte börja med luftboxen.
Jag har gjort det. Och tog bort ai helt.
M8 på Thruxton, i vart fall funkar det för mig. Väntar på att få hem mina men använder vanlig bult till dess de behagar dyka upp. Är Du säker på att det inte är M10-bobbiner typ KTM och andra suspekta fastlandsmaskiner Du försöker sätta dit?Vad är det för gänga till bobbinerna egentligen? Trodde det var m8x1,25 men det vill inte gänga i, ser inte ut att vara fingängat heller?
Okej. Ett svårt jobb? Tänkte börja med luftboxen.
BJN kommer aldrig mer att köra den "Gula". Han har somnat in. De som känner honom tror jag kommer att minnas honom som en god förare som dessutom var både kunnig och saklig på forumet. Själv kommer jag minnas och sakna honom som en mycket god kamrat, vilken jag känt i över 30 år.
1014
M8 på Thruxton, i vart fall funkar det för mig. Väntar på att få hem mina men använder vanlig bult till dess de behagar dyka upp. Är Du säker på att det inte är M10-bobbiner typ KTM och andra suspekta fastlandsmaskiner Du försöker sätta dit?
Står m8x1,25 på förpackningen men det är som att den inte riktigt vill, törs inte riktigt dra till för risken att sabba gängorna men då ska jag testa med lite mer våld, kanske bara lite grader eller så.
På min hoj gick det rätt bra och gängorna grep in relativt enkelt, däremot är ingreppet lite "brant". Ett knep kan vara att slipa lite fasning på bulten längst fram för att få ett enklare ingrepp, dra bara på en mutter först så att Du kan rensa gängorna.Står m8x1,25 på förpackningen men det är som att den inte riktigt vill, törs inte riktigt dra till för risken att sabba gängorna men då ska jag testa med lite mer våld, kanske bara lite grader eller så.
Så oerhört tråkigt att höra. Han kommer att saknas väldigt mycket här i forumet - hans kunskap och erfarenhet har hjälpt mig och många andra!BJN kommer aldrig mer att köra den "Gula". Han har somnat in. De som känner honom tror jag kommer att minnas honom som en god förare som dessutom var både kunnig och saklig på forumet. Själv kommer jag minnas och sakna honom som en mycket god kamrat, vilken jag känt i över 30 år.
1014
Okej. Ett svårt jobb? Tänkte börja med luftboxen.
BJN kommer aldrig mer att köra den "Gula". Han har somnat in. De som känner honom tror jag kommer att minnas honom som en god förare som dessutom var både kunnig och saklig på forumet. Själv kommer jag minnas och sakna honom som en mycket god kamrat, vilken jag känt i över 30 år.
Va fan BJN. Nu när det var dags att njuta ditt otium. Så väldigt ledsamt att höra. I alla fall glad att jag fick träffa dig, köra med dig och dela en öl.BJN kommer aldrig mer att köra den "Gula". Han har somnat in. De som känner honom tror jag kommer att minnas honom som en god förare som dessutom var både kunnig och saklig på forumet. Själv kommer jag minnas och sakna honom som en mycket god kamrat, vilken jag känt i över 30 år.
1014
BJN kommer aldrig mer att köra den "Gula". Han har somnat in.
1014
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
Sena 60S intercom
Sena 60 S med förbättrad Me... |
|
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |