Vätternturen igen!
Några har bett mig boka hotellrum och det gör jag i början på nästa vecka. De kan avbokas 18.00 (16.00 står det på ett annat ställe) dagen innan. Ni som inte ber mig boka, bokar ni själva eller bor ni under hojen. Thruxtonerich antar jag åker hem till sig. Twintorsk förutsätter jag att han drar ett skynke över hojen och sover direkt på asfalten på P-platsen.
Detta år har jag tänkt försöka dokumentera färden lite mer. Har därför införskaffat en Drift Stealth HD170 som jag försöker lära mig. Tejpade t.ex för mikrofonen med lite skumplast idag och det blev genast mycket bättre. Har den placerad på framskärmen och det är en hygglig placering. Jag kommer att köpa in lite extra tillbehör så som fästen, batterier och minneskort. Kan någon mer än jag tänka sig att montera kameran och köra bakerst en bit. Jag tänker närmast på Charlie C nu som inte längre kör twin utan triple. Skulle vara kul att ha lite bilder på alla twinnar framför som accar ut ur en kurva. TCE hade gjort det men han har fått förhinder så han kan inte följa med.
Sen vill jag att ni skickar mig alla digitala bilder ni har från de tidigare åren så ska jag göra en DVD med årets filmer, bilder och i menyn på DVD'n ska man även kunna välja bildspel från tidigare år. Ska också försöka göra filmen med och utan musik så att man kan välja. Som framsida på DVD-fodralet skulle jag vilja att någon utomstående tar ett kort på oss alla på startlinjen t.ex. i Grännas hamn. Som baksida motsvarande uppstälning bakifrån. Det är målet och blir det bra kommer jag givetvis att skicka DVD'n till alla deltagare att titta på under mörka vinterkvällar.