Klart snygg aluhoj men jag tycker att den som 1014 här i tråden satt ihop är betydligt vassare. Inte 904 men klart vässad och både bättre gaffel och bakfjädring än hojen på bilderna. Och totalt sett snyggare.
Jag - som inte moddar - funderar på att plocka bort de bakre fotpinnarna. Antingen helt bort, eller ersätta dem med något nättare. Fast jag lutar mest åt att ta bort dem helt. Har endast skjutsat två (2) gånger sedan jag köpte hojen maj 2008.
Hur har ni andra gjort? Plockat bort? "Täckbrickor" som jag sett på nätet? Bytt ut mot andra fotpinnar?
(Ev. foton?)
Jag - som inte moddar - funderar på att plocka bort de bakre fotpinnarna. Antingen helt bort, eller ersätta dem med något nättare. Fast jag lutar mest åt att ta bort dem helt. Har endast skjutsat två (2) gånger sedan jag köpte hojen maj 2008.
Hur har ni andra gjort? Plockat bort? "Täckbrickor" som jag sett på nätet? Bytt ut mot andra fotpinnar?
(Ev. foton?)
Ge dig inte in i det träsket vad du än gör! Jag har tre par liggandes som inte passar även om det står på alla forum att de ska passa. Bull shit!Minns jag fel, BJN, eller sade du vid något tillfälle att fotpinnarna till en R6:a passar rakt av?
Ge dig inte in i det träsket vad du än gör! Jag har tre par liggandes som inte passar även om det står på alla forum att de ska passa. Bull shit!
Helgen 24-25 maj är svår, dock. Det är Mods vs Rockers både i Oslo och Malmö - samtidigt! Det vore kul att besöka något av dem. Ev. ligger Malmö bäst till på min lista (jag var i Oslo förra året).
Håller på med att bestycka om mina förgasare på min hoj och är nu på jakt efter verktyget för att kunna justera bland-skruvarna. Någon som har något tips eller råd var man kan få tag på ett?
Tack på förhand.
Adamantium.Ja det var ju just det. Undrar vad dom är gjorda av.
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|