BJN
Avliden medlem
Jag borrade i EU-märket på min nya skylt. Det var ingen som klagade när jag besiktigade den nu mars.
Nämen va fan, borrade du i EU-märket?
EDIT: Ursäkta men gammal SH-humor.
Jag borrade i EU-märket på min nya skylt. Det var ingen som klagade när jag besiktigade den nu mars.
Intressant läsning..kommentera gärna. Någon som provat något liknande?
http://www.triumphrat.net/twins-technical-talk/394594-how-i-sealed-my-wire-wheels.html
Intressant läsning..kommentera gärna. Någon som provat något liknande?
http://www.triumphrat.net/twins-technical-talk/394594-how-i-sealed-my-wire-wheels.html
Hade ett ekerbrott i höstas, vill inte ens fundera på vad som hade hänt om jag körde slanglöst då...
Ja, som sagt Glad Påsk på er alla i tråden. Underbart väder för den som vill köra hoj.
Själv ska jag ut och trampa hoj och grilla korv.
Låter som att du kommer att få en bra Påskafton!Glad Påsk själv och till övriga..det blir varken köra eller trampa för mig idag, bara kolla snooker-VM på TV och äta god mat, dricka vin och senare single malt, he he!!
Glad Påsk och drick nu inte för mycket must!
Det blev en vända i garaget istället för en tur idag: Jag har monterat mitt Maund FEK (phedt snyggt ), bytt kedjeskyddet vid primärdrevet till en svart sak från Joker och bytt tanklocket till ett Monza från Britalian Racing (Best for Britts är ursprunget). Bilder kommer när en tvätt är utförd, vilket förhoppningsvis blir på måndag.
Ikväll blir det den klassiska påskmåltiden tacos.
Glad påsk gubbar! Har sålt av de mesta av delarna som ligger på vinden men har fortfarande originalbakfjädring och originalbakparti, samt framblinkers (original) om någon vill ha. Billig är jag.
Spara den i 25 år. Sälj sedan på Bukowskis. "Original bakfjädring till en Thruxton. Obs, original. Inget tjafs från Ikon, Öhlins eller annat."Får du sålt bakfjädringen för typ mer än en krona så hör av dig för då erbjuder jag dig anställning för en hyfsad månadslön. .....
I år fyller min hoj 10 år, både som årsmodell och i min ägo, och det tänkte vi fira ..om jag tankar 98 oktan istället för 95 blir den full då?? Och om den blir det, hamnar vi då lättare i diket eller enbart ramlar omkull från sidostödet?? Svåra frågor som säkert behöver omfattande vetenskaplig förklaring som jag ser fram emot att få i detta fina forum!!
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|