@Middleton, vart köpte du insatsen?
Hej alla!
Gammal på forumet men ny i Thruxtontråden.
Hoppas jag får vara med trots att jag har en Bonneville
Har läst igenom hela tråden. Det har tagit ett tag kan jag säga ;-)
Jag tycker nya i insatsen blev kanon! Lite sugen blir jag allt.
Får man fortfarande hem brev när det är dags för besiktning? Minns inte när jag besiktades sist, men det känns fan som att man gör det varje år trots att det (väl?) är vartannat.
Anmäl dig nu till Lake Vättern tour. Vi från Falun plockar upp dig på vägen.
Lördag: Fri körning till Askersund. Samling kl. 13 på torget för lunch. Eftermiddag: Genom Östergötland på kuliga vägar, ned mot Småland och Jönköping. Enkel middag och övernattning på A6 Vandrarhem (www.rocksjon.se).Låter skoj! Ska kolla så det inte krockar med något inplanerat bara. Är det några aktiviteter eller är det bara samkväm som gäller?
Tjohoo, hojen godkänd utan anmärkning!!
Grattis!! Så kraftfulla invektiv o Janne Långben-lagningar har återigen visat sig vara vägen till framgång!
Lördag: Fri körning till Askersund. Samling kl. 13 på torget för lunch. Eftermiddag: Genom Östergötland på kuliga vägar, ned mot Småland och Jönköping. Enkel middag och övernattning på A6 Vandrarhem (www.rocksjon.se).
Söndag: Lämnar Jönköping/Småland och kör upp på västgötasidan/Hökensås, på kuliga vägar. Västkustbor avviker vid Tidaholm/Hjo någonstans. Fri hemkörning därifrån, på kuliga vägar. Deltagare från norr (Norberg räkas dit i sammanhanget ) och öster fortsätter norrut längs Vättern, och skiljs åt någonstans runt Askersund. Fri hemkörning därifrån på förhoppningsvis kuliga vägar!
Tid: vi från Västkusten startar lördag 7.30. (Göteborg-Askersund är ju inte så långt, 27-28 mil. Men på de vägar som vi kör så tar det lååång tid... )
Hemma söndag sen eftermiddag eller kväll - beroende på hur många omvägar vi tar... Totalt 90-95 mil om jag minns rätt (för mig som startar och landar i Göteborg).
Det är ungefär allt. Bara att boka rum och haka på!
Jag förstår dig. Tråkigt som fan om beställningen inte kommer i tid. Ska se om jag inte kan sticka till Biltema och köpa västar för att göra eget tryck i värsta fall. Som absoluta minimipunkten tar jag med mig neongrön sprayfärg. Så kan jag måla på era ordinarie Hoj-kläder.Jag kommer att bli mycket besviken om jag inte får någon väst.
Jag förstår dig. Tråkigt som fan om beställningen inte kommer i tid. Ska se om jag inte kan sticka till Biltema och köpa västar för att göra eget tryck i värsta fall. Som absoluta minimipunkten tar jag med mig neongrön sprayfärg. Så kan jag måla på era ordinarie Hoj-kläder.
Då kommer jag med bar överkropp!! Det blir en dundersuccé i Gränna!!
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|