Sorry, är troligen inte hemma då... (Fast min hoj har ni sett förut! )
Kan man se sig mätt på en Thruxton...
Sorry, är troligen inte hemma då... (Fast min hoj har ni sett förut! )
Jag o BJN funderar på att göra debut på Kafé Marmelad kommande lördag vid lunchtid. Är det några fler som vill göra oss sällskap? Alltid kul att kika på andras hojar!
Förutsättningen är att vädret lovar uppehåll...
Du körde precis förbi mig i håvedalen Ulf! Är på väg till trollstigen..
Jo felet låg i att jag fastnade i fjällbacka, förrädiskt mycket ölågrill, sen lurade farsan i mig att åka med till high chaparall o leka kobåjsare. Och så slutade trajjan tåla regn. Så det blev några lönlösa dagars felsökning i garaget. Nu tar jag yamahan på en kortare sväng! 37 år gammal, håller tummarna att den tar mig varvet runt..Men snälla Twintorsk, vad gör du egentligen. TMax skrev att han skulle köra Strömstad-Halden....
Om han kör förbi dig nu så har ju du inte hunnit längre än till Halden på en vecka.
Så här skrev du 10 juli, nu är det 19 juli.
"Då var det spikat! Åker till lofoten imorrn, ska köra ikapp Pledians som fick en dags head start på sin 125a är tanken"
Nog för att TMax är snabb men så snabb är han ju inte så att han på ett par timmar tar in en dryg vecka på dig Twintorsk. Var ligger felet?
Körde jag om dig?? (Minns inte - borde ju sett att det var du även om du körde Yamman. Skinnpajen är ju densamma.) Eller körde jag förbi dig?Du körde precis förbi mig i håvedalen Ulf! Är på väg till trollstigen..
Jag låg och smög i buskaget i uppförsbacken.. nu är jag snart i aurlandsdalen.Körde jag om dig?? (Minns inte - borde ju sett att det var du även om du körde Yamman. Skinnpajen är ju densamma.) Eller körde jag förbi dig?
Håvedalen låter annars helt rimligt. Jag lämnade Rossö kl. 10 och rullade in i Norge (efter Bärby) någon halvtimma senare.
Fick f. ö. en strålande dag i den norska solen (samma sol som hemma - fast lite dyrare... )
Körde Håvedalen då alltså, sedan Halden, Fredrikstad, Sarpsborg, Askim (väg 114 & 115 - kalaskörning!), Trögstad, Hemnes, Örje, Nössemark, Billingsfors, Ed, Strömstad. Tog en j*kla tid... 44 mil. En fin tur!
Kan kolla emballaget i morgon (om jag har kvar det). Det är dessa http://www.squaredeals-ltd.co.uk/ne...-on-lighting-kit-x22euro-stylex22-21950-p.aspTMax: Är det måhända Lockhart Phillips som står som tillverkare av dem?
Där ser man - så fort man börjar 'modda' så försämras originalfunktionen!
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|