Alikzus
Twin Power Ranger
- Gick med
- 21 Sep 2003
- Hoj
- Ryath - 2013 Triumph Thruxton 900 EFI (Brooklands Green)
Tack, låter lovande! Vore toppen att få träffa andra och köra samt surra lite kring erfarenheter. Är sugen att ta en tur längs 976:an (Rumsättravägen). Gjorde en sväng där i höstas med ett leende.
Vätternrunda vore kul att hänga på om det passar med semester och familj. Något spikat datum än?
Alikzus, din Ryath är en förebild för min Kollade in din hemsida och suktar på att göra ngt liknande. Speciellt tändningslåsets original placering är så himla konstig?? Kanske blir i vinter...
Är inte den i ganska bedrövligt skick? Eller blandar jag ihop den med någon av de andra vägarna ute i den soppan måntro... Jag körde någon väg som var skyltad mot Rumsättra i höstas och tyckte att den var som en asfalterad, men välgrusad, crossbana.
Andra helgen i juli, 11-12, är det preliminära.
Tackar. *bugar och bockar* Jag har gjort lite mer sedan dess men har inte dokumenterat det ordentligt; blir en ny "fotosession" efter nästa ordentliga tvätt.
Jag var "tvungen" att flytta på tändningslåset; har lite uppförslut till P-garaget så jag vill kunna fimpa tändningen när jag står med växel i och frikopplar.
Edit: Enligt Google Maps så verkar vi faktiskt tala om samma väg och i sådana fall så föredrar jag nog Rialavägen, förutom att skogsindianerna som bor där ute kör som att de äger vägarna och gärna skär kurvorna. Svensbodavägen och Bergshamravägen är dock mina favoriter när jag tar mig dit ut i krokarna, men det är ju bara att koppla ihop paketet och köra runt. *vroom vroom*
Last edited: