Även jag har köpt en Svart gul TT 600-00a
Bara hunnit avverka 30 övningskörningsmil + 5mil ute på egen vift, dumt som fan när man snart har kortet, så låter den stå i garaget tills det är dags för att övningsköra.
Men var rätt skoj, kör med morsan som har en ZZR600, hon blåste om mig i 200 eller nåt på en lång raksträcka, för jag jag gasade på efter och vid 200 så vågade jag helt enkelt inte ge mer och jag kom inte ifatt.
Sen när vi kom fram vid slutdestinationen så drog hon det vanliga att sådär får man igentligen inte göra, men ibland kan det vara skönt att känna accet i en hoj men det är ingen ursäkt, värsta dubbelmoralen men det var en upplevelse, jag är mer en sån som trivs i farter 50-150, och dra om folk, inte ligga och pressa.
Åter till ämnet.
Betalar 209kr i månan halvförsäkring på hojen, är ganska nyfyllda 25 och jag har inte ens MC kort (dock B kort), betalar 310 i månan på bilen i bara trafik, en nissan primera.
Har inte provat mer hojar än ZZR600 och denna, men jag skriker varjegång ja drar på gärnet iaf, (gör väl alla som inte kört sporthoj förut)
Uppkörning 11maj iaf!
Fast blir att kitta den lite extra så man får behålla kortet, så jäkla drygt och bli av med KK´t. Blev av med det på bil en gång, jag var oskyldig som alla andra
http://www.sporthoj.com/annonser/?id=1836