Test-testJåke skrev:2197707Sant, men använd den mindre knappen "Svara" som sitter till höger i varje inlägg DODO istället. Den har citat-funktion -->
Nej, du kan redigera texten inom [quote ] [/quote ] direkt.Ripnilpor skrev:2198142Test-test
Jopp, det lirar men
Jåke skrev:2198171Nej, du kan redigera texten [quote ]
så här kanske???
Jåke skrev:2198171Nej, du kan [quote ] [/quote ] direkt.
Nu då...
Edit: Äntligen, det går tydligen att lära en gammal hund......
Tack för det Jåke
Jodå, banan är nog den bästa so far ur åk-synpunkt. Kunde vara lite mjukare sandfållor ev, men brett och fint, väl tilltaget med avåkningszoner, roliga kurvor som hade många alternativa spårval. Sen lämnar omgivningarna en del övrigt att önska, lite grus på tillfartsvägen exempelvis, eller el eller rinnande vatten. Var säsongspremiären för mig, fick lite bra feed-back från Froven och T-rex, så nu hänger jag bättre, det är bara farten som saknas nu. (Fast jag lägger fortfarande för mycket vikt på innerbenet, satan vilken träningsvärk jag har.) Som en instruktör sade till mig: "Nä, det ser väl bra ut, det är bara att åka fortare"...Jåke skrev:2198171Nej, du kan redigera texten inom [quote ] [/quote ] direkt.
@HansJ: Typiskt att man inte kom dit i år heller, ser riktigt Nice ut
Själv har man bara harvat runt på ett blött Kinnekulle i 2 dar och Monzta lika många fast i sol
Finns numera ombordvarv från det senare förresten. Kolla www.r2d2.se/monzta
Jåke skrev:
Du såg fel.Froven skrev:2198475Avåkningszonerna vet vi om, men om jag inte såg fel så är tre koner det enda som skiljer "banhalvorna" åt ? Dvs missar man en inbromsning i någon av vänsterböjarna så går man över i mötande körfält ??
Nej, såvida inte deltagarna kräver det och är villiga att dela på de extra 10 kkr det skulle kosta. Däremot kommer det att finnas första hjälpen och mer än en person med erfarenhet i saken.Froven skrev:Skulle det vara ambulans på plats under thunderdays?
Jåke skrev:2198895Du såg fel.
Nej, såvida inte deltagarna kräver det och är villiga att dela på de extra 10 kkr det skulle kosta. Däremot kommer det att finnas första hjälpen och mer än en person med erfarenhet i saken.
Banan är inte att jämföra med nån av de andra, den är inte på något sätt byggd för racing. Det är mer rätt att se den som en bana storleksmässigt halvvägs mellan Rörken & Midlanda. Större delen av varvet är bara 6 meter i bredd och om man kommer upp i 180 med TRX:en går det fort.
Banan är inte att jämföra med nån av de andra, den är inte på något sätt byggd för racing.
Tjaaa, enligt hemsidan har den varit halk- och testbana vintertid under åtminstone några decennier redan. Den är dessutom byggd för att vara övningsplats för plogbilschaufförer och polisen brukar ha den som övningsplats.CALLAHAN skrev:2199086Ska det bli nån form av test bana då eller vad ska den vara till annars.
Ähmm...det skall väl inte bli en testbana, däremot har väl bansträckningen tidigare använts som testbana, men behovet för en sådan finns väl då inte längre, och då har väl några tagit initiativet att göra i ordning en bana utifrån de förutsättningar som finns.CALLAHAN skrev:2199086Vad menar du?
Är den inte byggd för racing?
Vad fan bygger man en bana för då?
Ska det bli nån form av test bana då eller vad ska den vara till annars.
Är det värt besväret? T-rex kör ju som ett skållat troll med originalprylar ändå Kanske bättre för mig att lägga stålar på bankörning och kurserFroven skrev:2203042För hugade spekulanter finns en R1gaffel ute nu. 3kkr
http://www.sporthoj.com/annonser/?id=35413
//Peter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO