Anehall
www.gasolinemagazine.se
Måste ju försöka iaf.HansJ skrev:2403139Åf-n, börjar det på att bli allvar? Tyvärr, ingen lös, jag behöll min gamla.
Måste ju försöka iaf.HansJ skrev:2403139Åf-n, börjar det på att bli allvar? Tyvärr, ingen lös, jag behöll min gamla.
Jåke skrev:en "sporthojskurs".
... [/FONT]
Tja, maja efterfrågade det i år. Nu har hon ju bytt ner sig hojmässigt men ska det bli nåt nästa år så tänkte jag det var lika bra att ta i lite mer...Ripnilpor skrev:2404920Det låter ju intrestant tycker jag.
Killerwhale skrev:2398507Då får vi hoppas att du ligger före alla TRX:er på banan nästa säsong, allt annat kan ju bli penibelt....50hk är ju 50hk!
Jåke skrev:2398524.. om rakan är tillräckligt lång, ja
Jo, om den är blå....one4fun skrev:2407678Behövs väl inte så jätte lång raka för att komma ikapp och om en TRX....
Jåke skrev:2407691Jo, om den är blå....
Jåke skrev:2410524Så sitter åxå en annan i träsket.
Det kom en låda med posten häromdagen som visade sig innehålla diverse delar från en R1. Klockan 0935 i morse var det mekdags och 1,5 timme senare var hojen klar för avfärd, nu något blåare och alltså en hel del snabbare
Ja, jo den gula tejpen ja...Froven skrev:2410687Träsket verkar ju ha lurat ner dig mkt tidigare med tanke på de oerhört blingblingaktiga gula stripesen.
Utlåtande ??
Varför behöll du inte de stålomspunna slangarna ??
//P
Jåke skrev:2410727Ja, jo den gula tejpen ja...
Så här långt tycker jag bromsarna suger. De tappar visserligen inte verkan som det gjorde tidigare, men initialt bett var bättre innan bytet. Ingen definitiv bromspunkt nu och tveksam verkan i början.
Look who said it first...t-rex skrev:2394352Lufta igen.
Och igen.
Och köp nytt sedan.
Jåke skrev:Tja, maja efterfrågade det i år. Nu har hon ju bytt ner sig hojmässigt men ska det bli nåt nästa år så tänkte jag det var lika bra att ta i lite mer...
HansJ skrev:2411241
Alltså, det känns ju skönt, på Monzta var jag långsam eftersom jag hade taskiga bromsar, på Mantorp för att jag hade nya bättre bromsar. Skönt med materialsporter, alltid nåt att skylla på
Oki, då bör det passa mina långa (klå)fingrar bättre med TRX-greppetFroven skrev:2413618Jag upplever att TRX-handtaget tar längre ut än R1-ditot.
//Peter
Hehe, den var kanske lite väl lättillgänglig.maja38 skrev:2412969Bytt ner mig.... , den va inte snäll...
HansJ skrev:2428687Antingen har min stretching gett resultat, eller så har jag faktiskt blivit snabbare, jag kan numer stoltsera med ett skrapmärke på vänstra pucken (Mycket litet, men ändock...) Har planerat in säsongsavslutningen på Sviestad, då Jåke ska vara instruktör, hoppas kunna upprepa bravaden då...
"Jag blev lika förvånad själv jag skulle bara rapa...". Målet har ju inte varit att skrapa, utan att köra snabbare, men lite kul var det ju.Froven skrev:2429129En får änna gratulera..... E d säkert att herrn inte snubblat i gruset ????
När du nu väl fått i knät så kommer du snart att spana efter nya.....
Ärligt talat så tyckte jag inte att din gick så värst mkt bättre än en otrimmad dinosaur.... Tror det är ganska ineffektivt investerade pengar att försöka utöka effekten om man inte går Jocces väg med roterande ljuddämpare....
Men när man fått upp farten och kört om sin först GSCBXRZYFTZZZRRRRYFRRRCCZZ21111111100000000 så älskar man TRXen.
//Peter
Du ser klädsamt sorgsen ut på bilden. Antar att du ler när hjälmen sitter på istället. Grattis till en snygg hoj, men som sagt, passa dig så inte du blir passerad av en grön humla!Laila skrev:2433024...är Dino såld och Boris har flyttat in.
...
HansJ skrev:2433169Du ser klädsamt sorgsen ut på bilden. Antar att du ler när hjälmen sitter på istället. Grattis till en snygg hoj, men som sagt, passa dig så inte du blir passerad av en grön humla!
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|