OK, trodde du skickat dem redan, skulle vilja ha ett par extra som jag skickar in, så jag slipper demontera hojen redan nu.Killerwhale skrev:2621814Tjenna! Annars regnar det katter & hundar!!
Får hem nya burkarna idag (har tagit en liten omväg genom en bakant...)
Ang. kammar ligger det fin fina kammar i köket som skall skickas till kenta, har väntat lite med det för dom skall ju inte in förrän till våren ändå!
Sett att du skrivit om det på Max´s, det där du frågade om att man vill skicka in sina egna pga slitaget etc...
Tänkte, alla andra har ju utbytes och det går ju väl....
Själv då? Andra projekt på G?
Såg ett MAB på evilbay men inga som hugger...strange!?
Jag vet inte ang. utbytessystemet om man får tillbaka sina kammar, eller om de skickar ett par andra, därav undran. Min undran var om det är OK att stoppa in ett par kammar, som slitits in i en annan topp. Omslipningen innebär väl inte att de slipar till "lager"-glidytorna på kammen
Vinterprojektet är nya kammar, drev, kamkedja. Måste riva toppen igen, eftersom plasten i ena insugsröret släppt. Får antagligen svetsa upp lite matterial i rören, och sen får toppkillen fixa till en juste övergång till toppen. Första gången han varit med om att plasten släppt, men så har han mest jobbat med symaskiner (IL4or ), och inte våra agrara drivkällor.
878-kolvar är också en tanke, och så kan jag få tag på en Öhlinskittad R7-gaffel... Bättre bakdämp ligger väl iofs högre på listan. Håhåjaja, det finns att göra om man vill.
Edit: 400 Euro för ett MAB-system var inte så pjåkit, det är ju ändå ett helsystem! Jmf man med vad ett par slip-on kostar så...
Last edited: