Kolla på min bifogade bild..DrT skrev:2543572Någon som vet hur mkt ventilspelet skall ligga på ?
//P
Kolla på min bifogade bild..DrT skrev:2543572Någon som vet hur mkt ventilspelet skall ligga på ?
CALLAHAN skrev:2562559Köpte en vit baklampa till R1 98-99 men den passade inte på TRXen.
Nån som vet vilken det är som passar utan modifiering?
Peder Rosberg skrev:2563020Den där är till -00 och såhär ser 98ans ut. 98an har samma lamphus som TRXen men ett annat glas. Det är därför dom passar rakt av.
CALLAHAN skrev:2565074Ingen som vet artikelnr på den?
Och vart är dom inköpta nånstans.
Det var från duells jag best min lampa.
Jåke skrev:2572311Med alla höststormar som drar runt blir det inte nåt köra TRX längre, utan det är bara att inse att säsongen är slut. Jag som fixat ljuddämpare och allt...
Har redan börjat ägna mig åt tröst-shopping istället, jag behövde ju ändå ny utrustning. Blir giftig nästa år på TRX:en med nytt Alpinestars SX-1 och X-Lite X-801
Nu ska jag bara lacka hojen blå....
2400,-Froven skrev:2572328Vad fick du betala för hjälmen ??
Jåke skrev:25723342400,-
Lundgrens i Avesta har 30% på kvarvarande modeller/storlekar. Fick lite extra rabatt för att jag åkte 12 mil t.o.r enkom för en hjälm
Vad jag betalt för stället tänker jag inte tala om...
Ryggskydd knatar du in på närmaste Lidl (som har fullt sortiment) och hämtar för cirkus 400,-
Handskar kan jag rekommendera Halvarsson Dino, lite dyra men jävulskt sköna. Bra namn åxå... Själv köpte jag ett par Akito/Swift på evilBay för rätt lite pengar.
Min väger 1370 gr, vilket är som den tidigare Shoei Z-One som gick i backen. Provade en Shoei XR-1000 åxå i tron att den var i samma klass som min Z-One, men blev grymt besviken. Denna X-lite var bättre trots visst Nolan-symptom (kort).Killerwhale skrev:2573569Vad väger dom där hjälmarna...
Måste också passa på att nämna ett par handskar dom har på: http://www.mcklader.com/ , bara dryga femhundringen men RUSKIGT sköna och skydd överallt där dom ska sitta!
Snyggt ställ för övrigt! ...skall nog shoppa ett under biketrollhättans MC dagar i april, grymma priser då!
Najs...Froven skrev:2572328...Arlen Ness poserställ (tm) med både känguru och titaninlägg. Se www.pfroven1.blogspot.com
HansJ skrev:2578657På scenen valsar vår modell Jåke in, iklädd en sparsmakat utsmyckad designstudie i vårens trendriktiga modefärger grå/svart/silver. Till denna kreation bäres gärna accesoarer i exempelvis cerise. Vår andra modell, Froven, har även han de riktiga modefärgerna i olika grå nyanser, men han har valt att komplettera med accessoarer i Titan. Komplementkulör är Lecaslipat rött, alternativt Monztaslipad blågrönmetallic. Vi ser redan fram mot en färgsprakande vår, då dessa dandys kommer att sprida glädje med sina helt moderiktiga kombinationer!
Hej å välkommen! Grattis till hojköpet, du har lyckats hitta en av de mest underskattade hojarna som finns att få i prisklassenHL skrev:2589533Ny här. Kul att hitta en TRX-tråd!
Jag köpte TRX i våras efter rätt lång tid utan hoj och stortrivs med TRX:en.
Eftersom vintern är här så är det dags för lite meckande. Jag har hittat KEDO som verkar ha en hel del prylar till TRX. Är det någon som nyligen handlat av dom? Funkar det bra att handla från KEDO?
/H
Original, eller blir det några vågade designstudier?Froven skrev:2578762Du missade min för säsongen nya röda färg på plast och plåtdetaljer. Den kommer vara rödare än någonsin....
Eftersom jag valde att ta mig ut ur stugan en stund på torsdagen fick jag lita till kombinationen SonyEricsson K800 och Telenor som ISP. Det funkade över förväntan, men det tog en evinnerlig tid att knappa in uppgifter och försöka läsa dokumentet på en pytteskärm. Hursomhaver kom jag med helgen 8-10 jag med. Trex är bokad helgen 1-3, så någon form av kompromiss är tänkt att ske här.
Gött att du kom med iaf.
//P
Välkommen,HL skrev:2589533Ny här. Kul att hitta en TRX-tråd!
Jag köpte TRX i våras efter rätt lång tid utan hoj och stortrivs med TRX:en.
Eftersom vintern är här så är det dags för lite meckande. Jag har hittat KEDO som verkar ha en hel del prylar till TRX. Är det någon som nyligen handlat av dom? Funkar det bra att handla från KEDO?
/H
Hehe sysslolös?HansJ skrev:2591966Där stt den!
Eller ett trist och innehållslöst liv, nu när snön lagt sig...Anehall skrev:2593200Hehe sysslolös?
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|