Killerwhale
Gudomlig sporthojare
Nope, men mina var ju nedslitna, så de fick ta bort mer material. Bascirkel ca 26,3, lober ca 34,5. Rätt mycket diff mellan loberna, så min kördes nog för hand... Fått höra också från min outsinliga källa till trimmarvisdomar, att man inte räknar som jag gjorde, lyft räknas utan att ta bort ventilspelet.
....och vad jag förstod när det begav sig så räknade inte KENT cams alls som Sölle racing gjorde....go figure.
Halloj! Snart avverkat 20 mil denna säsong. Skönt att äntligen kunna ta fram hojen igen.
Har funderingar på att göra om bakdelen lite. Min är orginal nu men vill rensa lite baktill. Hur har ni gjort? (jag vill gärna kunna återställa den till orginal igen). Hittar ingen undertail till TRX. Finns det någon? Någon som byggt egen och isåfall hur?
Lägg gärna upp bilder så man ser.
/ Rauken79
Det blir till att kapa....eller låta bli. Coerce har en undertail men den är fasligt lik original och rensar inte nämnvärt.
Jag köpte en FZR600 undertail på vinst o förlust och den passade som en handske i rätt storlek...
Ligger på lack men kan lägga upp ett foto vad det lider....
I övrigt finns det en fransk snubbe som gjuter undertail till TRX och jag köpte en sådan.....fick dock kapa bort mer än hälften då inte ett skit passade....undvik!
Last edited: