Jorå, det förstod jag, men tycker ändå det lät lite saftigt. Säg 1000 spänn för kitet i Sverige, och 2-3 timmars jobb. Ring och fråga nån annanstans vad de tar för en bänkkörning, jag har tidigare kört hos MC-varuhuset, och är rätt säker att de var billigare. Det är ju möjligt att DynoJet centers har tvingats att höja priserna eller nåt. Frågar du mig så behöver man inte DynoJet, det är injusteringen som är det viktigaste, Yamaha, Mikuni eller DynoJet munstycken gör nog en försumbar skillnad jmf med en korrekt injustering. Och jag passar återigen på att puffa för
www.topham.de som säljer Mikuni grejor som Yamaha tar bra mycket mer betalt för...
Jag har Mikuni TDMR fuggarna. Som KW skriver (och en mkt skeptisk person på det engelska forumet sedermera fått krypa till korset), det är som dag och natt. Kanske inte 10 häst bara sådär, men helt klart mest bang for the buck räknat på hkr/krona. Jag kör hellre med originaldämpare (om de inte vore så infernaliskt tunga) och flatslides, än bullerrör och originalfuggar i alla fall.