Förbannade skitlyft från fultema tack vare den har jag fått en bula i tanken på min älskade hoj.
Är det möjligt att få tag i bättringsfärg någonstans?
Jag har köpt en svart tank....så jag KANSKE skall sälja min röda....*hmmm*
Det är kanske lite overkill, men för en billig peng är jag intresserad...
Röda färgkoden står på engelska forumet som sticky!
Du råkar inte ha en direktlänk, det verkar som att jag tittar på fel ställe
Röda färgkoden står på engelska forumet som sticky!
Jag ser att du är inblandad där också
Hej råkade ut för fler fel på tdm förutom läckande packbox. När glassen var intagen i Hallsberg så var hojen stendöd finns kräm i batteriet ingen lampa lyser inte nåt efter lite ryckande i sladdar och säkringar så helt plötslig så funkade det ett tag...... har letat efter nåt glapp eller jordfel men hittar inget nån som vart med om nåt liknande? ja just varvräknare fick spel också.
Mvh
Ola
Hej nu kan jag svara på min egen fråga när det gått ett par dar och lite pillande med hojen lyckades lokalisera felet till huvudsäkringen den på 30 amp,det var lite dålig kontakt testade att ta ur den när motorn i gång och får samma symtom som jag fick motorn gick lite illa allra sämst om man ständge av lyset och varvräknaren fick spel.
over and out Ola
Hej hopp!
Dom skall börja tillverka kraschpuckarna nere i Australien igen....samma som kevtrx gjorde många månar sedan.
Jag köpte då ihop med Jåke bl.a och dom chromade....har bannat dagen då svarta hade varit snyggare....och nu gör dom svarta igen.
Några sugna på gruppköp/frakt???
Vad handlar det om för pris och hur ser dem ut?
http://trx850.motomaniac.net/forum/viewtopic.php?f=33&t=2923
(dom är alltså inte skruvade i motorfästena så dom blåser om man klotar)
Är det bra eller dåligt?
Såg inte så bra på bilden hur dem såg ut.
Det beror nog på smällen... Teorin är att om hojen glider på pucken, och denna fastnar i nåt, så ska inte all kraft tas upp i infästningen, och därmed kröka ramen. Puckarna sitter med en bit gummislang som expanderar då man drar åt bulten. Vi var ett gäng som köpte såna första gången, men jag tor inte nån här i Sverige har testat dem i nån krasch... Det är i alla fall ingen som klagat på den engelska siten vad jag vet.
Vi var ett gäng som köpte såna första gången, men jag tor inte nån här i Sverige har testat dem i nån krasch... Det är i alla fall ingen som klagat på den engelska siten vad jag vet.
Jag testade Jocke's version som även den satt med expander. Den satt kvar efter en lowsider i + 130km/h. Visserligen nerslipad och med något böjd bult men det räddade min oljepump och i övrigt högersidan på hojen. Blinkersen satt kvar och funkade efteråt...Vi var ett gäng som köpte såna första gången, men jag tor inte nån här i Sverige har testat dem i nån krasch...
...Vi var ett gäng som köpte såna första gången, men jag tor inte nån här i Sverige har testat dem i nån krasch... .
Hej hopp!
Dom skall börja tillverka kraschpuckarna nere i Australien igen....samma som kevtrx gjorde många månar sedan.
Jag köpte då ihop med Jåke bl.a och dom chromade....har bannat dagen då svarta hade varit snyggare....och nu gör dom svarta igen.
Några sugna på gruppköp/frakt???
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |