Inte fan kraschar man för att man kör på banaMan blir jävligt sugen på att ta ut hojen på bana när man ser sånt. Men jag vågar inte krascha min fina .
Man blir jävligt sugen på att ta ut hojen på bana när man ser sånt. Men jag vågar inte krascha min fina .
Inte fan kraschar man för att man kör på bana
Saknar TRX när jag ser det där, ljudet ger en helt galen upplevelse när man kör liksom trycket genom böjarna. Hade jag råd att göra som Hasse och KW vore det ju ingen diskussion, så man fick lite effekt åxå. Grymt
15-16 Falkenberg, får se om min är hel efteråt. Fast jag har allt till TRX:en i dubbel uppsättning i fall att....
Man måste TA sig råd, man kan vara död i morgon så...
Skjut på, jag är tillbaks i Svedala nu, men har fortfarande semester.@ Hasse
Tjenare!
När semestrar o.dyl. är klart och du känner att du har en stund (och vill) över att översätta dokument som kom med Tornado kammarna så skulle det vara mycket uppskattat. Har frågat efter ett engelskt dokument men jag tror det är långsökt.
Har gjort en babelfish översättning så fått lite ut av det...men...ja...
En intressant sak är att det verkar vara en instruktion till att få ut mest av kammen....och det är viktigt som FAN att graden blir alldeles korrekt annars får man sämre resultat än med originalkammar.
Låter MISSTÄNKT likt Sölle racing effort....
Kanske kan dokumentet säga en del om kentas också.....!?
Ha det gött på Åland!!
//M
Inte fan kraschar man för att man kör på bana
Saknar TRX när jag ser det där, ljudet ger en helt galen upplevelse när man kör liksom trycket genom böjarna. Hade jag råd att göra som Hasse och KW vore det ju ingen diskussion, så man fick lite effekt åxå. Grymt
Skjut på, jag är tillbaks i Svedala nu, men har fortfarande semester.
Tja det är ju ganska sant... Jag är hela 2 sekunder snabbare nu när jag fått 50 hkr extra, så nog sitter det i föraren allt muhahahaEffekt, det vet ju du lika väl som jag att det är 95 % förare.
Fast ärligt talat skulle en TRX med runt 100 hkr på slangen vara löjligt skoj... Som när man "snabbspolar" med Honda'n
Tja, jo jag vet. Men 90-95 duger nog åt mig med om man lättar lite. Har svårt att lätta mig själv mer tyvärrFast EXTREMT svårt utan turbo/kompressor.
Over racing´s värstingmaskin som Cathcart tävlade med 95-96 hade 115PS på veven vilket ganska spot on blir 100 på slangen. (lite mindre i HK)
Duktig viktminskning på den dock!!
Tja, jo jag vet. Men 90-95 duger nog åt mig med om man lättar lite. Har svårt att lätta mig själv mer tyvärr
Men egentligen borde det vara lättare nu med tillgång till 900-kubik, insprutning med PC3 osv från TDM... kanske inte ger mer än 878-kittet? Bara spekulerar lite
TRX960?960 tror jag det var. Då borde det röra på sig bra.
Någon som vet vart man kan få tag på ett nytt kåpglas?
Vad kan ett nytt kosta?
Mitt som jag har nu är tonat men fullt med repor mm.
Mvh Rauken
Någon som vet vart man kan få tag på ett nytt kåpglas?
Vad kan ett nytt kosta?
Mitt som jag har nu är tonat men fullt med repor mm.
Mvh Rauken
Nu åker man trx dårå!
Nu åker man trx dårå!
Nu åker man trx dårå!
Tack du. Resan hem gick braNu åker man inte TRX längre dårå...
Lycka till med din nya hoj, hoppas resan gick bra...
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |