Inte fan kraschar man för att man kör på banaMan blir jävligt sugen på att ta ut hojen på bana när man ser sånt. Men jag vågar inte krascha min fina.
Man blir jävligt sugen på att ta ut hojen på bana när man ser sånt. Men jag vågar inte krascha min fina.
Inte fan kraschar man för att man kör på bana
Saknar TRX när jag ser det där, ljudet ger en helt galen upplevelse när man kör liksom trycket genom böjarna. Hade jag råd att göra som Hasse och KW vore det ju ingen diskussion, så man fick lite effekt åxå. Grymt![]()
15-16 Falkenberg, får se om min är hel efteråt. Fast jag har allt till TRX:en i dubbel uppsättning i fall att....![]()
Man måste TA sig råd, man kan vara död i morgon så...
Skjut på, jag är tillbaks i Svedala nu, men har fortfarande semester.@ Hasse
Tjenare!
När semestrar o.dyl. är klart och du känner att du har en stund (och vill) över att översätta dokument som kom med Tornado kammarna så skulle det vara mycket uppskattat. Har frågat efter ett engelskt dokument men jag tror det är långsökt.
Har gjort en babelfish översättning så fått lite ut av det...men...ja...
En intressant sak är att det verkar vara en instruktion till att få ut mest av kammen....och det är viktigt som FAN att graden blir alldeles korrekt annars får man sämre resultat än med originalkammar.
Låter MISSTÄNKT likt Sölle racing effort....
Kanske kan dokumentet säga en del om kentas också.....!?
Ha det gött på Åland!!
//M
Inte fan kraschar man för att man kör på bana
Saknar TRX när jag ser det där, ljudet ger en helt galen upplevelse när man kör liksom trycket genom böjarna. Hade jag råd att göra som Hasse och KW vore det ju ingen diskussion, så man fick lite effekt åxå. Grymt![]()
Skjut på, jag är tillbaks i Svedala nu, men har fortfarande semester.
Tja det är ju ganska sant... Jag är hela 2 sekunder snabbare nu när jag fått 50 hkr extra, så nog sitter det i föraren allt muhahahaEffekt, det vet ju du lika väl som jag att det är 95 % förare.
Fast ärligt talat skulle en TRX med runt 100 hkr på slangen vara löjligt skoj... Som när man "snabbspolar" med Honda'n
Tja, jo jag vet. Men 90-95 duger nog åt mig med om man lättar lite. Har svårt att lätta mig själv mer tyvärrFast EXTREMT svårt utan turbo/kompressor.
Over racing´s värstingmaskin som Cathcart tävlade med 95-96 hade 115PS på veven vilket ganska spot on blir 100 på slangen. (lite mindre i HK)
Duktig viktminskning på den dock!!![]()
Tja, jo jag vet. Men 90-95 duger nog åt mig med om man lättar lite. Har svårt att lätta mig själv mer tyvärr![]()
Men egentligen borde det vara lättare nu med tillgång till 900-kubik, insprutning med PC3 osv från TDM... kanske inte ger mer än 878-kittet? Bara spekulerar lite![]()
TRX960?960 tror jag det var. Då borde det röra på sig bra.
Någon som vet vart man kan få tag på ett nytt kåpglas?
Vad kan ett nytt kosta?
Mitt som jag har nu är tonat men fullt med repor mm.
Mvh Rauken
Någon som vet vart man kan få tag på ett nytt kåpglas?
Vad kan ett nytt kosta?
Mitt som jag har nu är tonat men fullt med repor mm.
Mvh Rauken
Nu åker man trx dårå!
Tack du. Resan hem gick braNu åker man inte TRX längre dårå...
Lycka till med din nya hoj, hoppas resan gick bra...
![]() |
Brembo vinner Good Design Award
Brembo prisas för innovativ... |
![]() |
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli
Pirelli har presenterat SCO... |
![]() |
Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson
Foto: Joachim Cruus Inf... |
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|
![]() |
Pirelli lanserar Diablo Powercrusier
All Rights Reserved Pire... |
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |