Fan vilka krav du har. Kolla om du kan hitta en kortare sving.
Haha
Hur menar du med hitta? Är inte det något man får egentillverka med vinkelslip och svets?

Killerwhale: Vad synd
Last edited:
Fan vilka krav du har. Kolla om du kan hitta en kortare sving.
Äsch, använd kopplingen bara. Det går hur bra som helst...men skall du uiiilllaa....skaffa annan båge!!![]()
Äsch, använd kopplingen bara. Det går hur bra som helst![]()
Det andra är nog alldeles sant och det första kan man åtgärda genom att köpa en Fireblade. Lite mer gas än vanligt och den jag har går upp snällt vid 5000 rpm. Men en TRX låter trevligareJHade varit mycket trevligare att kunna dra upp den på bara gas i ettan och sen smeka i tvåan.
Både stoppie och wheelie funkar. Men är rätt säker på att TRXen inte är den ultimata lek/stunt hojen![]()
,Haha
Hur menar du med hitta? Är inte det något man får egentillverka med vinkelslip och svets?![]()
Ja, tror det. Eller börja modda igen, byta fälg å greja. Verkar som jag närmar mig nåt slags 40-årskris, efter nåra år med TRX verkar jag inte kunna bestämma migJåke, ska du redan sälja blejden?![]()
Hehe... nja, tanken har funnits men jag har fått ett bra erbjudande på Laila's Gixxer åxåJåke ska kanske shoppa hoj på Blocket?![]()
Ja, tror det. Eller börja modda igen, byta fälg å greja. Verkar som jag närmar mig nåt slags 40-årskris, efter nåra år med TRX verkar jag inte kunna bestämma mig
Fortfarande sugen på den tyska? trimmade svarta TRX:en. Den effekten räcker för bankörning och man kan ha klibbiga däck. Hmmm...
Hehe... nja, tanken har funnits men jag har fått ett bra erbjudande på Laila's Gixxer åxå
@KlimaX: Ska vi byta?![]()
Såg på Kedo att de hade andra "dogbones" för att höja bakfjädringen. Vad jag kunde uttyda med min gamla skoltyska så menade de att hårdheten inte skulle påverkas, men det tycker jag låter en aning skumt eftersom man ändrar ju geometrin på länkaget. Eller?...
Ja, tror det. Eller börja modda igen, byta fälg å greja. Verkar som jag närmar mig nåt slags 40-årskris, efter nåra år med TRX verkar jag inte kunna bestämma mig
Fortfarande sugen på den tyska? trimmade svarta TRX:en. Den effekten räcker för bankörning och man kan ha klibbiga däck. Hmmm...
Hehe... nja, tanken har funnits men jag har fått ett bra erbjudande på Laila's Gixxer åxå
http://www.blocket.se/vi/12058264.htm?ca=23_12_s&last=1
Tycker det är liiiite överpris med 50lakan för en -98 med 4500mil.
Ja, och vad menar dom med "Otroligt lättkörd sporthoj med lite ducatistuk... fast utan allt rassel"Har dom inte startat den? Min TRX låter som en stenkross, och skulle jag sen starta den så låter den riktigt jävligt...
Nä inte riktigt så illa kanske...
Ja men det var precis anledningen varför jag funderade på en höjsats. Är det sen så att häcken(på hojen asså) kommer kännas styvare så grinar jag inte för det.Jag är...typ ... ingen man misstar för en smurf.Bah, komforten ändras inte till det sämre iaf. Anledningen till att sätta på de kortare dogbonen är ju för att få upp arslet och därmed få hojen till att svänga bättre. Har man det intresset lär ju inte sittkomforten vid 100-milsetapper på motorväg vara det primära intresset ?
Köp, montera och njut.
Enda minusen är väl att hojen lutar ganska betänkligt när den står på stödet och att det blir lite längre ner till marken för kortbenta.
//P
Någon som har lyckats med att lägga knäskrap med trixxin? Vill se bild isf...
Frågan är väll om det finns något på TRXen som är sportigt... 50k är ju helt sjukt! Och jag som tycker att jag betalade för mycket när jag la 39 för min förra året som hade gått ~1300mil.
Någon som har lyckats med att lägga knäskrap med trixxin? Vill se bild isf...
![]() |
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli
Pirelli har presenterat SCO... |
![]() |
Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson
Foto: Joachim Cruus Inf... |
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|
![]() |
Pirelli lanserar Diablo Powercrusier
All Rights Reserved Pire... |
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |