Killerwhale
Gudomlig sporthojare
Halloj,
Mitt drivpaket är slut och nu tänkte jag beställa nytt, vad ska man ha för utväxling? Förslag mottages tacksamt.
Vad det gäller övningskörning så funkar TRXn finfint, jag köpte min för ett år sedan och körde upp i våras, dock på en BMW F650GS (nya).
Misslyckades när jag körde upp med TRXn i höstas, sittställningen är ju inte jättesportig men tillräckligt för att det ska stöka till det när man krypkör och nerverna spökar, så var det för mig. Tycker den faller innåt när man har fullt styrutslag och krypkör och det kan vara svårt att bemästra när VVinspektören står vid sidan om.
Så köp en TRX, övningskör, öva öva öva på krypkörning, känns det svårt så gå till en körskola, ta ett par lektioner och kör upp med deras hoj, sen har du en grymt trevlig TRX att fortsätta köra med på egen hand
Du skall ABSOLUT köpa hos ADDEMOTO, dom är sådär snuskigt hjälpsamma och ingenting verkar vara ett problem för dom!!
(skickade 2st nitlås och 4 extra länkar GRATIS när polarn tog över min kortare kedja)
Jag kör nu 17/40 men är väl egentligen närmast maxtrimmad och 16/40 blev lite väl hysteriskt. Polarn testade 15/40 ett tag och det var skitbra....om man hade haft en 6:e växel!!
16/39 är en välanvänd kombination, köp ett 17 också så kan du byta dom gånger du skall tugga motorväg....frambyte går ju på 20 minuter....
När jag krypkör så lägger jag bågen mot kurvan och sätter mig åt andra hållet och det funkar fin fint fortfarande trots man tog lappen på 90-talet...