Trevligt! Ska du bara använda cylindrarna, eller?Vinterfun....
Trevligt! Ska du bara använda cylindrarna, eller?Vinterfun....
Trevligt! Ska du bara använda cylindrarna, eller?
Nah, 6-växlar vill jag allt ha. Även om oljeförbrukningen är nummer ett.
"Brummer" på Tyska TRX sidan som också bytt blev helt begeistrad efter att kört 420mil utan den druckit en droppe!
Sen skall det bli intresant att se vad min topp och gasare gör, det finns ju 900 högkomp kolvar att köpa eller borr och 937 men jag blir nog helt nöjd som det är!
"Brummer" på Tyska TRX sidan som också bytt blev helt begeistrad efter att kört 420mil utan den druckit en droppe!
Sen skall det bli intresant att se vad min topp och gasare gör, det finns ju 900 högkomp kolvar att köpa eller borr och 937 men jag blir nog helt nöjd som det är!
Köra med TRX-topp löser väll det där med motorfästen, eller hur?
Är det bara att bulta på, el får du mixtra en massa?
Skojj projekt iaf!
Och hur går det med ditt projekt??
Sedär, händer inte alltför ofta. Jag har inte lyckats än, å då har jag varit i farten lite längre än dig. Kör du 180 (kommer inte ihåg om du bytte) och är i behov av nåt billigt att klara resten av säsongen är det bara att du hör av dig!Damn damn damn! Första förstörda bakan (av en skruv) sedan jag köpte min första båge -99!
Sedär, händer inte alltför ofta. Jag har inte lyckats än, å då har jag varit i farten lite längre än dig. Kör du 180 (kommer inte ihåg om du bytte) och är i behov av nåt billigt att klara resten av säsongen är det bara att du hör av dig!
Moi!
Måste fråga,är det Killerwhale som har något som kallas "Super Cans" på
TRXen??? Om så .... Vad är det? Vad gör den? Hjälper den/dom till att hålla ned db???
Mvh curlyb
Men du har klarat att åka med väl stoppade "muller" burkar och klarat Db gränserna på bana?? Grubblar som f#€ hur jag ska lösa det med ett lättare och med lite tur effektivare system än orginal. Vill även ha det kortare och då verkade SC kunna va intressant att titta på om det hjälpte både Db och mellan register.
Jag har gjort kaffeved av min frontkåpa och behöver köpa en ny, har fluktat lite på nätet och hittat kåpa från skidmarx.co.uk för drygt 100 pund plus frakt och det är första alternativet just nu... vill inte lägga ner allt för mycke stålar.
Vad säger expertisen? någon som har deras kåpa på sin moppe? andra prisvärda kåpor? någon fräsig kåpa från annan hoj som kan passa utan allt för mycke jobb. Helkåpa vore också ballt men det blir nog för dyrt och sen vetefan om jag kan modda en helkåpa så den passar grisen..
Jag har gjort kaffeved av min frontkåpa och behöver köpa en ny, har fluktat lite på nätet och hittat kåpa från skidmarx.co.uk för drygt 100 pund plus frakt och det är första alternativet just nu... vill inte lägga ner allt för mycke stålar.
Vad säger expertisen? någon som har deras kåpa på sin moppe? andra prisvärda kåpor? någon fräsig kåpa från annan hoj som kan passa utan allt för mycke jobb. Helkåpa vore också ballt men det blir nog för dyrt och sen vetefan om jag kan modda en helkåpa så den passar grisen..
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|