Killerwhale
Gudomlig sporthojare
Inte kan väl Uppsala vara SÅ mycket billigare än GBG!? Isf får jag fanken se till att flytta utanför stan
Gbg går iofs som storstad, U-a är bara stad. Det ger lite slantar. Annan skillnad är nog att märkesförsäkringen får man bara på ny hoj från registrerad ÅF om den tecknas via dem... Du kan inte teckna den själv.Inte kan väl Uppsala vara SÅ mycket billigare än GBG!? Isf får jag fanken se till att flytta utanför stan
Gbg går iofs som storstad, U-a är bara stad. Det ger lite slantar. Annan skillnad är nog att märkesförsäkringen får man bara på ny hoj från registrerad ÅF om den tecknas via dem... Du kan inte teckna den själv.
Gbg går iofs som storstad, U-a är bara stad. Det ger lite slantar. Annan skillnad är nog att märkesförsäkringen får man bara på ny hoj från registrerad ÅF om den tecknas via dem... Du kan inte teckna den själv.
Äsch, vi hamnar snart på vischan igen. De är ju på g att ändra kriterierna...Vet inte vad FB går på men Uppsala klassas numer som storstad eftersom det bor mer än 200 000 personer i staden.
Humla är nog rätta benämningen på TDM, har själv tyckt att den ser ut som en sån. hur som helst så är det en underskattad hoj.Jag håller nog med dig där, med eftertryck! Tragiskt med TDM:en, fint dock att du landade "mjukt"
Själv sitter man nu 6 år senare åter på en hoj som i storlek påminner en del om gamla Humlan, även om inte mycket annat gör det
Jahaja, så nu ska du inte bara vara snabb i kurvorna, utan även ut ur dem också...Jag håller nog med dig där, med eftertryck! Tragiskt med TDM:en, fint dock att du landade "mjukt"
Själv sitter man nu 6 år senare åter på en hoj som i storlek påminner en del om gamla Humlan, även om inte mycket annat gör det
Det var väl skönt. Hur funkar det, kan du köpa loss delar på nåt sätt, kan ju vara skönt att ha en reservmotor som du vet hur den har varit skött. Hoppas det går bra för dig också, läkkött är nåt som inte blir bättre med åren har jag hört...Humla är nog rätta benämningen på TDM, har själv tyckt att den ser ut som en sån. hur som helst så är det en underskattad hoj.
Fick nyss telefonsamtal från försäkringsbolaget om att man löser in skrotet,erbjöds ett förvånansvärt bra pris, inget att gnälla om. Vet inte om jag köper nåt annat istället (Street triple) eller om det blir till att åka enbart TRX.
Det var väl skönt. Hur funkar det, kan du köpa loss delar på nåt sätt, kan ju vara skönt att ha en reservmotor som du vet hur den har varit skött. Hoppas det går bra för dig också, läkkött är nåt som inte blir bättre med åren har jag hört...
Japp, och rakt fram...Jahaja, så nu ska du inte bara vara snabb i kurvorna, utan även ut ur dem också...
Hur ligger det till med dessa?Projection Components (Kayla på UK forumet) big bore helsystem 2-1.
Downpipes 42mm innerdiameter, röret slutar med en 60mm anslutning. 60mm oval rostfri dämp ingår.
Kört runt 100 mil med det.
3500:- + ev frakt
Tar en bild i morgon, låter den ligga uppe här en vecka-ish innan jag annonserar internationellt.
Lägre och mer mullrigt låter perfa.Nah, har man 38mm insug så...
Det är väl mest viktspar och att dom har ett gött dovt ljud (lägre och mer mullrigt än akrat)
Min är inte slut även om den rullat i Stockholm den ocksåJag köpte ett barnett kit då min hoj vart körd av en student i sthlms köer och kopplingen var slut efter 2200mil.
Sen kan jag bara nämna att min nuvarande 900 motor slirade som schatan på full rulle, men efter kört i castrol super duper MC olja så händer det inget.....
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|