HansJ skrev:@TRX-Jocce:
Vik hädan...
/Hasse
HansJ skrev:@Wellcraft:
Visst är det kul, speciellt om man har lite halvtaskigt inställda fuggar, så man får lite avgassmällar när man släpper av. Underbart med alla tunnlar i Sthlm, händer att jag åker extra rundor i Södra länken bara för ljudets skull...
Är du intresserad av att åka ner till Atorp? Jag åker fredag em och hem söndag fm, med ev paus i Linköping för SMtävlingarna som jag tror går då...
@TRX-Jocce:
Vik hädan...
/Hasse
Tack det samma!Froven skrev:Då passar jag på att önska alla stallkamrater en trevlig midsommar.
Gör nu inget dumt så att vi inte kan träffas nästa fre/lördag på Mossen.
Förhoppningsvis kommer uppdaterad mekrapport med lite kassa bilder under helgen eller i början av nästa vecka.
alla !!
//Peter
Jåke skrev:Tänkte bara påminna lite inför kommande helgs begivenhet
För den som vill, finns fortfarande stugplats utanför Anderstorp en eller flera nätter (fre-sön)!
Det är väl inget roligt att åka hem direkt utan alla hänger väl på dit, för det ska väl ljugas lite och på lördag? Annars får väl Hasse & Laila sitta för sig själva tillsammans med mig och fundera över framgaffelbyten och annat
Fixat chaffis eller, joCCe?
Vi säger så här. Jag tar sängplatsen lördanatten. Men kommer det ngn trx'are som behöver den bättre, så får han/hon ta platsen.Jåke skrev:Tänkte bara påminna lite inför kommande helgs begivenhet
För den som vill, finns fortfarande stugplats utanför Anderstorp en eller flera nätter (fre-sön)!
Det är väl inget roligt att åka hem direkt utan alla hänger väl på dit, för det ska väl ljugas lite och på lördag? Annars får väl Hasse & Laila sitta för sig själva tillsammans med mig och fundera över framgaffelbyten och annat
Froven skrev:Vad kostar en natt i stugan ?
//Peter
Jåke skrev:Tänkte bara påminna lite inför kommande helgs begivenhet
Wellcraft skrev:Jag hakar ev. på Hasse ned på fredag, vad kostar bankörningen?
Jag har T-H försäkring som jag tror bara gäller vid smc arrangerade bankörning, antar att det här inte är en sån träff så vad gäller betr. försäkring?
All info finns ett par sidor bakåt i trådenWellcraft skrev:Jag hakar ev. på Hasse ned på fredag, vad kostar bankörningen?
Jag har T-H försäkring som jag tror bara gäller vid smc arrangerade bankörning, antar att det här inte är en sån träff så vad gäller betr. försäkring?
Tjena,Wellcraft skrev:Kollade precis upp villkoren i min försäkring...
"Om du kör på inhägnat tävlingsområde, till exempel Mantorp Park, Kinnekulle eller Nürnburgring, gäller varken trafik, räddning eller vagnskada. Däremot gäller försäkringen givetvis som vanligt när du går på fortbildning med SMC."
Vad har Ni andra för förskringar?
Wellcraft skrev:eller Nürnburgring, gäller varken trafik, räddning eller vagnskada.
HansJ skrev:Tjena,
har Bilsport&MC:s försäkring. Ser lite mörkt ut med TH då, kolla med dem på Scacomp om du får köra öht... www.scacomp.se/bandag, där finns en mailadress! Håller tummarna, jag vill ha sällskap...
/Hasse
PS Väderprognosen ser lovande ut...
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor