spookedbones
Porcus ludens
Killerwhale; skrev:Happy new TRX year!!
Dubbeldagar på Falken redan bokade, så får man se hur skitig man är efter Kinnekulle....
Gott nytt påre själv hörru!
Killerwhale; skrev:Happy new TRX year!!
Dubbeldagar på Falken redan bokade, så får man se hur skitig man är efter Kinnekulle....
God fortsättning allihopa.
Tack skall du ha KW. Jag skall spana in dem och se om de går att fånga till en rimlig peng!
Trodde 41´or var det enda som gällde för TRX och FCR, men där ser man!
HansJ; skrev:God fortsättning. Ajaj, god mat och god dryck under helgerna har inte direkt förbättrat vikt/effekt-förhållande...
Blev det några TRX-klappar?
Lomma, om du är inne på Mikuni, kolla med www.topham.de, det blir väl ungefär samma sträcka som till GBG, fast med billigare öl Han är engelsktalande, och har erfarenhet av TRX o flatslide-bestyckning.
Tack skall du ha KW. Jag skall spana in dem och se om de går att fånga till en rimlig peng!
Trodde 41´or var det enda som gällde för TRX och FCR, men där ser man!
Lomma, om du är inne på Mikuni, kolla med www.topham.de, det blir väl ungefär samma sträcka som till GBG, fast med billigare öl Han är engelsktalande, och har erfarenhet av TRX o flatslide-bestyckning.
Inte jag heller, så därför kör jag med 40mm (Fast jag är nog inne på ditt spår oxå)... Man får väll snabba gasflöden tidigare i varvregistret i en förgasare/kanal med mindre diameter?
Jag är inte säker på min sak vad gäller detta men...
Det är i alla fall en kunnig pôjk!Jag har skrivit till Steven, så får vi se vad det blir. Står ju inga priser men ligger han i rätt härad så =)
Ingen aning vad det är för typer.Vad har ni andra för erfarenheter av www.Klasmo-bikes.de ? Deras kit är billigast hittills och kollar man ett par flong nya 39´or så skall de ha 666 euro för dem. 41 i kit verkar inte fel heller för 828 E.
Lika bra att ta kittet så att man får med adaptrar till luftinsug.
...
Julrea?
BR Special Tuning har iaf sänkt sina priser rejält. Värt att kolla in.
http://www.brspecialtuning.co.uk/Keihin.htm
KW, 39´orna gick för 504 E och det var de inte värda så...
Tack för tips och dåd pöjkar.
Edit: Såg att både Kedo och Klasmo tvärtemot har passat på och höjt så BRS är nu klart mest prisvärt och eftesom jag är lika mycket tekniknörd som sugen på flatslides har jag nu slagit till
Bara att hoppas på att jag inte behöver jetta om för mycket (att grundinställningen är perfekt...)
Säg till om du behöver mainjets, har en hög...
Det erbjudandet tackar jag allra ödmjukast ja till!
Jag får väl muta med ett flak bärs eftersom det ändå blir en dagstripp till Tyskland då och då.
Heders åt detta forum och så schyssta hojåkare
Det damp ned ett paket med racetechfjädrar här i dag. Är det någon som är sugen på ett par wilbers progressiva gaffelfjädrar så är mina till salu så snart de är urplockade ur gaffeln.
Är det någon som har koll på om det finns någon slags slang som skulle funka att dra slangklämma igenom och använda som vurpskydd på ljuddämparna? Det är jue bra om slangen inte smälter.
Tjöp "riktiga" grejjer istället:
http://www.rg-racing.com/browseType/Exhaust_Protectors.aspx
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati