Ser Najs ut
byta blinkers???
För att?
Små, väl fungerande blinkers med riktig lampa i ser jag inget fel med.
Tänker jag galet nu? -Måste man ha miniblinkers, från valfri del av Kina, som inte går att byta lampa i?? Jag trodde sådana bara passade gamla Honda
För att?
Små, väl fungerande blinkers med riktig lampa i ser jag inget fel med.
Tänker jag galet nu? -Måste man ha miniblinkers, från valfri del av Kina, som inte går att byta lampa i?? Jag trodde sådana bara passade gamla Honda
Passa dig grabben!!
Hur som helst behöver jag lite hjälp med åsikter från er alla om hur lysmasken jag satt dit ser ut. Frågar ni mig har den en form som passar hojen hyggligt väl, MEN nu när jag ser bilder på den så tycker jag det ser ut som om någon satt ett Harley Davidsson Heritage Softtail lyse på en fiddy.
Jag är lite inne på att ändra formen på den lite grand för att minska bulkigheten något. Det borde gå att realisera några av de idéer som cirkulerar i min skalle med en stadig hand och sticksågen....hm.
Vad säger ni? Jag tycker den är sbolut snyggast utan någonting alls i fram.... Så här ser det ut i alla fall:
Tycker den passar ok men måste närmare gaffeln,kanske något rött på den så smälter den in bättre...
Vinkeln där masken bryter av nedåt/inåt så att säga håller samma linje som det röda på tanken så där ska det adderas någonting rött.
Håller definitivt med om att den sitter för långt och ser för mycket ut som en toppkåpa. Hur jag skall lösa inflytten har jag ingen aning om, men går det inte att få till så finns det bara en annan lösning i min skalle just nu.
Och jag tycker att den ska ner så långt det går, om du inte gillar formen på din så låna min på jobbet imorrn och prova den.
Vadå??? gillar du inte Kina
Jag har riktiga lampor i mina blinkers både på skramlahan och hyndan
Inga leds här inte
Passa dig grabben!!
Lite slarvigt photoshopade bilder i helt fel färg men du ser ju ungefär ur det skulle se ut
Kanske blev hel fel linjer nu, vad vet jag
Vill du ha en schysst framlykta så kan du köpa plastmasken från en WR450F. Enligt hyfsat säkra källor så ska det vara samma lyktinsats på TTR och WR. Den plasten är inte spec dyr...Ska köpa sådan själv och lacka vit, den finns bara i yamma-blå
Kan PM:a bilder när jag är klar?
Den är så långt ner jag kan få den, men in skall den helt klart...
Hm. Jag trodde hela västra hemisfären och framförallt nordeuropa generellt var informaerad i vad jag tycker om Kina
Och jag som trodde du hade sådana där engångsgrejjer!
Faktum är att det är ganska skönt att höra att riktiga grejjer även passar gamla Honda
Vänta nu, -sist jag kollade hade du ingen gammal Honda
För min del fungerar det ungefär såhär:
Ny: yngre än runt fem år och i bra skick
Nästan ny: yngre än 10-15 år sisådär beroende på modell
Gammal: 20+ år och gärna kultstatus.
Klassiker: 25-30+ med samma status som ovan.
Så du förstår, dina hojar har liksom inte passerat ner till gammal ännu.
-Till skillnad från Björnes
Dig kan man ju inte stöta sig med för då kommer ju min Kawa topp se ut som skit senare i höst när det är dags att porta den
Åh...babyblått har jag alltid velat ha på min TTR men inte riktigt vågat. Vad snyggt det blev! Ser ju nästan helt original ut precis som jag tänkt det och allt
Skämt åsido, den där skulle ju helt klart fungera bra om det inte var fabriksmässigt stuk man ville åt. Nu är jag inte riktigt där med den jag har heller, men jag kanske lykas lösa den biten senare.
Tackar för ansträngningarna i Photoshop
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |